yamaha_fs1_2ru schreef:nix kan zo met zen landrover over onze fs1tjes rijden bij de meeting:(
maar dan kom ik met een shovel:P
whahahaha... NIX =
nix heeft geen landrover, mocht hij willen
alleen een nep jeep.
landrover is voor de echte stoere mannen en vrouwen
oh verrek, staat hier even een echte landrover op de oprit
yamaha_fs1_2ru schreef:nix kan zo met zen landrover over onze fs1tjes rijden bij de meeting:(
whahahaha... NIX =
nix heeft geen landrover, mocht hij willen alleen een nep jeep. landrover is voor de echte stoere mannen en vrouwen oh verrek, staat hier even een echte landrover op de oprit
Land Rovers zijn Bangelijk Zeker de oude dan.
Als je in het Zuiden van spanje komt zie je bijna niets anders rijden.
We waren ooit eens op vakantie in een afgelegen dorpje (dichtst bij Malaga)...
Was wat rond gaan wandelen en beneden in het dal, half in de rivier, stak zo'n oude Land Rover...
Gewoon gedumpt Heb er toen de nummerplaat afgevezen als aandenken
whahahaha... NIX =
nix heeft geen landrover, mocht hij willen alleen een nep jeep. landrover is voor de echte stoere mannen en vrouwen oh verrek, staat hier even een echte landrover op de oprit
Moet je ook een Jeep motorblok erin hebben liggen inplaats van een nep Jeep diesel blok
jensje36 schreef:Land Rovers zijn Bangelijk Zeker de oude dan. Als je in het Zuiden van spanje komt zie je bijna niets anders rijden. We waren ooit eens op vakantie in een afgelegen dorpje (dichtst bij Malaga)... Was wat rond gaan wandelen en beneden in het dal, half in de rivier, stak zo'n oude Land Rover... Gewoon gedumpt Heb er toen de nummerplaat afgevezen als aandenken
jensje36 schreef:Land Rovers zijn Bangelijk Zeker de oude dan. Als je in het Zuiden van spanje komt zie je bijna niets anders rijden. We waren ooit eens op vakantie in een afgelegen dorpje (dichtst bij Malaga)... Was wat rond gaan wandelen en beneden in het dal, half in de rivier, stak zo'n oude Land Rover... Gewoon gedumpt Heb er toen de nummerplaat afgevezen als aandenken
Een echte laro, of een Santana?
Dat was een echte... vanboven stond er een Santana.
Wss ook gedumpt want stonden geen nummerplaten op.
En in Spanje blijven die bij de auto.
Die stond er het jaar daarna nog, die in de rivier was weg.