The Big small question topic, partnumber 7
-
Yamaha rd50m
- 7500km gereden

-
Arnoute
mijn gsm is kapoet, dus zoek ik een nieuwe
ik twijfel tussen de nokia x3-02 en de sony ericson txt pro
heeft iemand ervaring met die 2?
+mijn pinkerrelais is wss naar de vaantjes, kan ik dit controleren? en zijn imi relais goed of is het rommel?
+mijn claxon werkt ook niet meer, soms hoor ik een kleine klik waardoor ik afleid dat hij stromm krijgt, maar hij tuut niet... kapot? en zijn de imi's goed of niet?
ik twijfel tussen de nokia x3-02 en de sony ericson txt pro
heeft iemand ervaring met die 2?
+mijn pinkerrelais is wss naar de vaantjes, kan ik dit controleren? en zijn imi relais goed of is het rommel?
+mijn claxon werkt ook niet meer, soms hoor ik een kleine klik waardoor ik afleid dat hij stromm krijgt, maar hij tuut niet... kapot? en zijn de imi's goed of niet?
- marco
- Sheriff of the Posbank

-
Arnoute
- marco
- Sheriff of the Posbank

-
the_destroyers
- 5000km gereden

-
the_destroyers
- 5000km gereden

-
Twowheeler
- 7500km gereden

- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
M'n kolbenschmidt zuiger is binnen, ziet er echt perfect uit! Zit gemonteerd in het doosje.
Maar op de zijkant staat "chromring" en er zitten 2 verschillende veren in : bovenste glimt (chroom?) En onderste is "normaal". Mag deze in gietijzer?
Ik zou zeggen van wel, onderste zorgt voor de meeste warmte afvoer, bovenste (chroom) doet dat minder maar loopt soepeler en dicht beter af.
Of zit ik er volledig naast? Als het even kan monteer ik hem morgen
Maar op de zijkant staat "chromring" en er zitten 2 verschillende veren in : bovenste glimt (chroom?) En onderste is "normaal". Mag deze in gietijzer?
Ik zou zeggen van wel, onderste zorgt voor de meeste warmte afvoer, bovenste (chroom) doet dat minder maar loopt soepeler en dicht beter af.
Of zit ik er volledig naast? Als het even kan monteer ik hem morgen
(ik wist dat jij dat ging weten)