Jelle spijtig van je candy gold kleur mislukking... dat is wel erg jammer
Tis nie simpel om die ergens origineel te laten spuiten hoor, vandaar dat ik alles aan mijne zo laat! Enkel de koplamp en de koplampoortjes heb ik ergens kunnen bemachtigen
Ook de zijkap met gat voor contactslot heb ik hier NOS liggen, nu enkel nog de rechterzijkap en dan zijn we er
gistermiddag langs hans geweest in Rotterdam die heb egt verschrikkelijk veel spul liggen dus gelijk maar wat gekocht 4 knipperbollen voor mijn pa zijn brommer en mijn brommer 2 nieuwe voortandwielen een ori kickstart voor een trap inrichting voor een leuke prijs. En ik heb nog even zijn minarelli racer horen lopen wat een geweld is dat het was de racer waar een of andere oude race coureur wereldkampioenschappen mee had gewonnen en waarmee ze geprobeert hadden het wereldrecord 50 cc te vestigen het was alleen een beetje duurder dan mijn fs1 Op de terugweg nog even langs de fietsenmaker in mijn dorp gereden die had op zolder nog wat gevonden voor me dus nu heb ik er een een hendel bij (zo'n ding waar je knipperlicht knopjes opzitten ) een gashandvat en een ori rd zuiger in het doosje en de rest zat nog netjes in de ori verpakking