Ik heb gewoon absoluut geen zin in mensen aan mijn deur, rondje rijden, zeiken over de auto (om te pingelen), afspraken niet nakomen. Bij zoiets zetten ze hem op een trailer, ze betalen, geven mij de vrijwaring en klaar. Althans.. Dat is mijn gedachte?
Jeti schreef:Jonge jonge.. Dit keer iemand die voor weinig geld de perfecte auto wil. Geen verkoop dus.
Zit er nu aan te denken om hem aan deze te verkopen. Wat denken jullie??
Hai is for export if you give me your tel number the truck driver will call you pay give vrijwaren and pick it up Thanks my tel xxx
Is zoiets betrouwbaar? Mij boeit het allemaal niet eigenlijk, zolang ik mijn geld + vrijwaring maar krijg.
Ja, kan, hooguit heeft hij te weinig geld bij zich. Dus eerst geld laten zien, dan naar het postkantoor. Gewoon vragen voor je instapt of hij wel geld bij zich heeft en desnoods erbij zeggen dat je een keer eerder gefopt bent. Wel je papieren aan hem laten zien (niet afgeven), want zij worden ook vaak zat bedonderd. Aan een bedrijf zou ik de papieren wel willen faxen als ze hem dan van te voren vrijwaren, aan een loslopende buitenlandse handelaar niet. Vaak blijkt anders pas op het laatst dat ze gewoon geen of te weinig geld hebben en heb je de boel al overgeschreven.
Goede tip.
Klote is dat ik gewoon moet werken. Morgen gaat het postkantoor om 16 al dicht. Dus dan wordt het weer maandag als ik mijn dienst kan ruilen zodat ik tot 16.30 moet werken, zodat ik daarna snel naar het postkantoor kan....... Pfft. Het zit me niet mee.
Naar de sloop hier om de hoek is zoveel makkelijker..
Dat gaat hem inderdaad niet worden.. Wil alleen maar vrijwaring van rdw of postkantoor
i is for export you will get vrijwaren bewijs from the shipping company as the truck driver come to pick it up thanks Doris.
Nee, doe ik ook niet. Weet even niet verder wat te doen. Niemand reageert meer. Duurt nu ook te lang denk ik.
Misschien volgende week weer opnieuw adverteren en dan wo of do op laten halen, dan ben ik toch vrij.
Die heb ik niet, want ik moet er vanaf.
1. hij wordt minder waard omdat de afloop van de apk in zicht komt
2. hij kost mij elke dag extra geld
3. er staan nu 4 auto's op de oprit