jurjenfs1378paars schreef:Puch z-one gekocht met wel wat werk natuurlijk maar dan zit je ook niet stil
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik heb een koppelingstandwiel (of hoe dat ook heet) voor je. Net te dik voor brievenbuspost. Laat even weten of je er de 7 euro verzendkosten voor over hebt, of ik kan hem morgen meenemen naar Zaltbommel dat je hem daar (later) ophaalt.
jurjenfs1378paars schreef:Hoi jet heb er al eentje gekocht, maar bedankt
Lekker dan net een uur aan het zoeken geweest voor je
Stel je niet aan Die doos moest toch mee voor eventuele reserve onderdelen voor de maxi. Wist niet eens dat deze er nog in zat En wat we niet gebruiken van de onderdelen, kan alsnog mooi weer weg. Scheelt weer 3 dozen opslag.
jurjenfs1378paars schreef:Had je berichtje niet eerder gezien, een ander was iets eerder. Ik zoek 2 achterveren, en een goede voorvork?? Heeft iemand wat liggen?
Dichte of open veren? Zal dan even kijken in de doos. Voorvork heb ik laatst al weggedaan. Staan er meestal wel genoeg op mp voor niet teveel.
De ogen van veren zijn altijd open, anders is het lastig monteren. Je hebt spiraalveren en met zo'n plastic bus (die fs1 in metaal heeft). Denk dat die open veren voor jou wel mooier zijn, en dan kan het plastic niet kapot.
De weggooi onderdelen zijn al weg. Wat ik na het grote onderhoud over heb, ga ik (liefst in 1 partij) verkopen. Maar als jij iets specifiek nodig hebt wat ik over heb, kan ik je wel helpen natuurlijk. Of je mag alles overnemen als je wilt. Is allemaal bruikbaar spul.
Jeti schreef:De ogen van veren zijn altijd open, anders is het lastig monteren. Je hebt spiraalveren en met zo'n plastic bus (die fs1 in metaal heeft). Denk dat die open veren voor jou wel mooier zijn, en dan kan het plastic niet kapot.
De weggooi onderdelen zijn al weg. Wat ik na het grote onderhoud over heb, ga ik (liefst in 1 partij) verkopen. Maar als jij iets specifiek nodig hebt wat ik over heb, kan ik je wel helpen natuurlijk. Of je mag alles overnemen als je wilt. Is allemaal bruikbaar spul.
ik bedoel eigenlijk bij je voorvoork die zijn bij een ebr open maakt dat uit?
Bij mijn puch heb je voor ook van die 'haken' die je om je as heen doet. Kan zijn dat het bij jouw model (stuk nieuwer) anders is, zoals bij FS1 zeg maar. Op zich zou het niet uit moeten maken lijkt me.