Jess schreef:Vandaag in Velp bij de Golff een meisje (!!!) gespot op n blauwe FS1 ik denk 2rU...ze zwaaide alleen niet terug
Heej, dat moet ik zijn geweest sorry dat ik niet terugzwaaide had je denk ik niet gezien!
Maar ik heb je volgensmij al wel vaker zien rijden, ik woon achter de oude aldi daar in de buurt van de golf en zie je geloof ik wel eens het spoor daar oversteken, kan dat?
Jess schreef:Vandaag in Velp bij de Golff een meisje (!!!) gespot op n blauwe FS1 ik denk 2rU...ze zwaaide alleen niet terug
Heej, dat moet ik zijn geweest sorry dat ik niet terugzwaaide had je denk ik niet gezien! Maar ik heb je volgensmij al wel vaker zien rijden, ik woon achter de oude aldi daar in de buurt van de golf en zie je geloof ik wel eens het spoor daar oversteken, kan dat?
In Zwolle hebbe we het maar druk met die fs1, ik zie triforce zo'n beetje elke week toevallig voorbijrijden me vriend heef een fs1 (timonk forum naam) en nog 2andere heb ik zien rijde
Heej, dat moet ik zijn geweest sorry dat ik niet terugzwaaide had je denk ik niet gezien! Maar ik heb je volgensmij al wel vaker zien rijden, ik woon achter de oude aldi daar in de buurt van de golf en zie je geloof ik wel eens het spoor daar oversteken, kan dat?
rise and shine schreef:Eindelijk eens iemand die de zoek functie gebruikt
las dat je mick ook kent, grappig ik zat bij hem in de klas vroeger, geloof dat hij nu in antwerpen studeert of niet?
weet jij of hij ze brommer nog heeft ?