Vandaag even bezig geweest aan de RS100, roestplekjes proberen weg te werken, 24mm carb gemonteerd inplaats van 20mm, voetpakking geplaatst want die heeft er nooit onder gezeten heb ik gezien.
Ik krijg hem trouwens niet lekker stationair afgesteld, waar kan dit aan liggen??
Triforce schreef:Vandaag even bezig geweest aan de RS100, roestplekjes proberen weg te werken, 24mm carb gemonteerd inplaats van 20mm, voetpakking geplaatst want die heeft er nooit onder gezeten heb ik gezien.
Ik krijg hem trouwens niet lekker stationair afgesteld, waar kan dit aan liggen??
Triforce schreef:Vandaag even bezig geweest aan de RS100, roestplekjes proberen weg te werken, 24mm carb gemonteerd inplaats van 20mm, voetpakking geplaatst want die heeft er nooit onder gezeten heb ik gezien.
voetpakking??
Haha, De poorten openen nu pas eindelijk goed, hij loopt verder beter dan tevoren, hij loopt alleen bijna niet stationair met de andere carb.
Sproeier veranderen of wat anders??
zit nu een 130 lang in.
Kan trouwens ook niet direct volgas geven want dan zakt hij alleen maar terug in de toeren (houd in)