Camiel schreef:Hoe zou een Harley Davidson Stuur op een FS1 staan xDlol
http://link.marktplaats.nl/406147043
84 cm breed xD lol
ik kies ----oorlog en geouwehoer topic-----
-
the_destroyers
- 5000km gereden

- Jeti
- 17500km gereden

Jup!
Alhoewel ik er echt wel heel erg veel plezier van heb gehad. Heb echt veel spullen vervoerd, beurzen afgegaan.
En heb de street erin opgehaald toen op de beurs in DE.. Als ik die auto niet had gehad, had ik misschien niet eens de street kunnen kopen
(of had hem op moeten vouwen ofzo, weet niet wat ik dan had gedaan)
Alhoewel ik er echt wel heel erg veel plezier van heb gehad. Heb echt veel spullen vervoerd, beurzen afgegaan.
En heb de street erin opgehaald toen op de beurs in DE.. Als ik die auto niet had gehad, had ik misschien niet eens de street kunnen kopen
- marco
- Sheriff of the Posbank

Camiel schreef:Als er geen Mod's online zijn kunnen we hier leuke fotootjes plaatsenDan zijn die 56 paginas gauw vol
![]()
Ik had gisteren nog een leuke foto geplaatst in het wat zit je mee vandaag topic.

Laatst gewijzigd door marco op 15 jan 2011, 22:11, 4 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Sheriff 1981
- Jeti
- 17500km gereden

marco schreef:Wat was er allemaal mis mee?
Op dit moment valt het wel mee. Hij rijdt gewoon en is op zich een prima autootje.
Maar door het bak en braadwerk en de roest komt hij in april de keuring waarschijnlijk niet meer door. Het laatste stuk van de uitlaat is er bij mij afgevallen (blijkbaar met kauwgom eraan gemaakt ofzo.. weet ik veel..)
En wil voor woon-werk verkeer liever een echte auto, is toch wat fijner. Hoef niet zo heel ver, maar toch.
En dat neemt ook wat makkelijker mensen mee. Heb nu een paar keer een auto moeten lenen, omdat we met meer mensen weg gingen, ook niet ideaal (toen was de bus nog niet klaar). En heb nu voor spullen-vervoer de bus met trekhaak, en een golf met trekhaak.