Dat mijn kx250 een kapotte big-end heeft opgelopen, dik gieren dat blok toen ik aan het rijden was, meteen maar stop gezet en thuis het blok er onder vandaan gehaald.
NIX schreef:Zet gewoon de lader er een nachtje op. En ga eens na wat er blijft stroom pakken. Het lijkt op een lampje in het dashboardkastje oid.
Gino had het doorgemeten en er werd nauwelijks stroom verbruikt. Daarom snap ik het al helemaal niet meer
Hmz, accu eruit gehaald, aan de lader gehangen: 100 % vol.
Het contactslot had ook wat kuren. Moest altijd al een beetje spelen met de sleutel om hem te kunnen starten. Dus misschien is dat nu funest geworden.
Jeti schreef:@ Marco Ja, volgens mij laadt hij wel gewoon goed op. Laat alles wel even nakijken door mn autobeun zsm. Ben bang dat ik toch ook nieuwe remmen moet.
Nieuwe remmen?
Of alleen nieuwe blokjes? dat is makkelijk zelf te doen.
Jeti schreef:@ Marco Ja, volgens mij laadt hij wel gewoon goed op. Laat alles wel even nakijken door mn autobeun zsm. Ben bang dat ik toch ook nieuwe remmen moet.
Nieuwe remmen?
Of alleen nieuwe blokjes? dat is makkelijk zelf te doen.
Nee, dat laat ik gewoon bij hem doen. Lekker makkelijk op de brug enzo.
Weet niet precies, meestal vervangt hij dan gelijk alles. Ligt aan de slijtage, heb het niet bestudeerd.
Regen.................. Moet straks op de straat naar Den Bosch.
En wat langer plannen, want hij moet tussendoor ook nog afkoelen volgens GT voorschriften en mag niet te hard rijden.