Wist je dat die boete geschrapt is, wist je dat ik eergister werd opgebeld door de pliesie, van ja hoi je boete is eignelijk 60 E
Wist je dat ik toen moeilijk ging doen, wist je dat die agent toen zei: Hou je bek is effe mannetje, wist je dat hij daarna zei ja vanwege n vormfout is hij geschrapt. Moest enkel langs komen met de broem om te laten zien dat mn plaat er nu wel op zat
Wist je dat ik gister door hsum reed naar t pliesie bureau, wist je dat er toen een pliesie auto voor me reed en zn volg politie ding aan deed, wist je dat t die zelfde man was en hij heel relaxt was. Wist je dat pliesie soms best koel is !
YamaSam schreef:wist je dat'k nét wakkerben? gistere met liefje drie keer door gegaan, en telkens weer terug naar binnen met nieuw volk, tot vijf uur vanochtend
en..vanavond nóg es!
Je hebt het over het uitgaan right?
Wist je dat ik maar weer veder opzoek ga naar een stage plek
Giel_fs1 schreef:wist je dat eurocircuit valkenswaard mooi was wist je dat hans stacey gezien wist je dat fam. de rooy gezien wist je dat nog veeeel meer
Wist je dat idd vet
Wist je dat ik wel wat meer spektakel had verwacht?
Wist je dat ben ook bijna alleen in de paddock geweest, kijken hoe de andere auto's precies in elkaar zaten.
Wist je dat ik die vrachtwagen had zien omkieperen, wist je dat vet grappig
Giel_fs1 schreef:wist je dat eurocircuit valkenswaard mooi was wist je dat hans stacey gezien wist je dat fam. de rooy gezien wist je dat nog veeeel meer
Wist je dat idd vet Wist je dat ik wel wat meer spektakel had verwacht? Wist je dat ben ook bijna alleen in de paddock geweest, kijken hoe de andere auto's precies in elkaar zaten. Wist je dat ik die vrachtwagen had zien omkieperen, wist je dat vet grappig
wist je dat ik daar op het begin ook wel wat gekeken heb
wist je dat ik op dat moment aan de andere kant op het verharde stuk zat,
wist je dat daarna die kleine crossautotjes ook wel hard waren