Mijn TZR gaat redelijk hard maar met wat vochtige rotondes en bochten merkten ik toch dat zijn gedrag niet optimaal was
sterker nog hij leek steeds minder fijn niet eens overdreven plat te willen dus rotondes en bochten ging ik steeds minder snel nemen.
Nu blijkt mijn voorband langzaam leeg te lopen er zat nog maar 1 bar in moet 2 zijn mijn achterband bleek te cuppen dat is dat sommige delen van het profiel
wat hoger liggen dan de rest, bij autobanden komt dat voor van brommers en motoren kende ik het niet.
ik ben bij wat banden zaken geweest die me eigenlijk allemaal door verwezen naar de banden molen in reek.
Omdat ik ook wat info wilden over de mogelijkheden voor de toerenteller deze heeft niet genoeg toeren op de schaal ben ik ook even langs Termaat gegaan.
deze adviseerden of Bridgestone banden of Michelin en wat de toerenteller betreft zou ik een cockpit van de R 1 of de R 6 kunnen monteren de werking zou goed zijn
ik moest alleen even uit vogelen hoe ik hem vast ging zetten op mijn neusdeel van de kuip.
Andere zaken adviseerde een extra setje wielen om er dan winterbanden op te zetten en op het andere setje zomerbanden

nu heb ik nog wel een set wielen maar ik ga toch niet rijden met de TZR in de winter, dus dat is geen optie.
Wat ik wel overweeg is dat andere setje wielen te laten spuiten in het blauw van mijn TZR ik heb dat gezien bij een R 125 dat kijkt toch wel erg mooi.

Een foto van gisteren het was echt geweldig weer heb nog even op de waalkade gezeten ja op de bankjes bij het water de terrassen waren dicht volgens mij
het was er leeg in ieder geval maar langs de kade was het wel druk veel wandelaars en motor rijders die natuurlijk ook nog even de laatste zonnestralen willen mee pikken.
Vanmiddag ga ik waarschijnlijk ook weer op de TZR naar Nijmegen alhoewel ik eigenlijk met de auto moet om de kapotte FS1 naar op de aanhanger naar mijn moeders berging te brengen omdat hij hier gruwelijk in de weg staat.
ik heb ook nog even een paar bougies gehaald en een fles Valvoline olie voor dat blokje dat nog bij hj ligt dan komt dat ook weer onder de 69er.
zo nu ff een bakje koffie