Wat zit je tegen vandaag 5
- NIX
- 10000km gereden
De bodem. Iets lekker dan ik hoopte. Het kostte al een dag om al die kutbekleding eruit te krijgen. Heb nu wel de restanten van het alarmsysteem eruit kunnen peuteren. En ik kan nu ook mooi bij de bedrading van de rechterkant, kan ik de knopjes van de ramen daar ook weer aan de gang krijgen. Ze reageren nu alleen op die van de bestuurder.
Kijk eerst even in de FAQ.
- Jeti
- 17500km gereden
Auto vanaf afgelopen maandag niet gebruikt. Probeer ik te starten: niet.
Kan nu wel proberen itt met de vorige accu, dus dat is al iets. Maar blijkbaar is er toch iets mis. Als ik hem gewoon dagelijks gebruik, heb ik nergens last van.
Dus morgen weer vroeg op en m'n ma naar haar werk brengen, om haar auto te kunnen gebruiken om mijn auto te starten en de brommer op te halen. Pfft.
En tot overmaat van Ramp is mijn auto-mannetje nog op vakantie.
Half sept APK.
Kan nu wel proberen itt met de vorige accu, dus dat is al iets. Maar blijkbaar is er toch iets mis. Als ik hem gewoon dagelijks gebruik, heb ik nergens last van.
Dus morgen weer vroeg op en m'n ma naar haar werk brengen, om haar auto te kunnen gebruiken om mijn auto te starten en de brommer op te halen. Pfft.
En tot overmaat van Ramp is mijn auto-mannetje nog op vakantie.
Half sept APK.
- Jeti
- 17500km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
Godverdegodver wat zijn Peugeot's kutauto's. Tsjongejonge.
Die stekkerdoos van de aanhanger zit gewoon onder het spatbord verstopt, en geen beweging in te krijgen.
Moest om 7.15 uur Jacqueline wakkerbellen en heb nu haar Berlingo kunnen lenen.
En dat allemaal voor Gideon. Ik hoop dat de RD erin past.
@ Marco
Ja, volgens mij laadt hij wel gewoon goed op.
Laat alles wel even nakijken door mn autobeun zsm. Ben bang dat ik toch ook nieuwe remmen moet.
Die stekkerdoos van de aanhanger zit gewoon onder het spatbord verstopt, en geen beweging in te krijgen.
Moest om 7.15 uur Jacqueline wakkerbellen en heb nu haar Berlingo kunnen lenen.
En dat allemaal voor Gideon. Ik hoop dat de RD erin past.
@ Marco
Ja, volgens mij laadt hij wel gewoon goed op.
Laat alles wel even nakijken door mn autobeun zsm. Ben bang dat ik toch ook nieuwe remmen moet.
-
- 7500km gereden