Jeti schreef:Honda gereden Wat een maf ding zonder koppeling en een ronde schakelbak En dan ook nog van dat snelgas. Paar keer op het achterwiel getrokken
Maar toen ik hem eenmaal een beetje door had, ging het wel. Was een SSer trouwens.
Ik denk een C. Die hebben een semikoppeling.
ik weet nog wel iets van honda, was een ss een witte. heb je vast ook wel eens gezien met een ritje.
Jeti schreef:Honda gereden Wat een maf ding zonder koppeling en een ronde schakelbak En dan ook nog van dat snelgas. Paar keer op het achterwiel getrokken
Maar toen ik hem eenmaal een beetje door had, ging het wel. Was een SSer trouwens.
ik weet nog wel iets van honda, was een ss een witte. heb je vast ook wel eens gezien met een ritje.
Die ken ik wel, maar een SS heeft net als een FS1 een handkoppeling. Hij zal er wel een C-blokje onder gehangen hebben.
Die ken ik wel, maar een SS heeft net als een FS1 een handkoppeling. Hij zal er wel een C-blokje onder gehangen hebben.
marco schreef:Het was wel een ss50. Alleen een ander blok eronder.
fs1 weer eens lopend gemaakt, na 5 minuten maximaal roken waren OF de zuiger veren weer los gaan zitten, OF was de olie op hij stopte in iedergeval met roken.. haha vlam in de piep!
Heb nog niet gereden trouwens, remmen zitten een beetje vast....
Toertje gemaakt met het mooie weer Na een kwartiertje rijden kwam ik daar een mooie rechte baan tegen,
Kon het niet laten om hem effe helemaal open te trekken, toen ik de 75km/u passeerde was de baan jammer genoeg op
Ik was wel verbaasd had die snelheid nog nooit gehaald met de FS1... de laatste tijd doet hij het echt goed.
En dan te zeggen dat hij het een maand geleden nog moeilijk had om 55 te rijden! raar maar waar!