NIX schreef:Klinkt als flink doorgejakkerd op Italiaanse uilenzeik waarbij alle geluiden uit het blok een km of 3000 genegeerd zijn.
Dit is toch net zo'n blokje als die gele?
Het blokje is het zelfde ja,
Ik heb helemaal niets een kilometer of 3000 genegeerd want dit blokje is altijd heerlijk stil geweest. Ga jij maar lekker voorpoten trekken dan repareer ik dit blokje wel weer
Nu ik de cilinder zie heb ik meteen wat aanpassingen gemaakt aan de spoelpoorten om het zo goed mogelijk door te laten stromen vanaf het blok naar de cilinder toe.
Monkeymadness schreef:120km getoerd door zwolle en omgeving...
Had ik eigenlijk ook moeten doen, maar had er niet zoveel zin in vanochtend.
Maar gisteren wel een poging gedaan om de 200 aan te tikken, maar ik ben maar gestopt bij de 180 in zijn 3
Want die boerenland weggetjes zijn niet heel erg betrouwbaar
Maar gisteren wel een poging gedaan om de 200 aan te tikken, maar ik ben maar gestopt bij de 180 in zijn 3 Want die boerenland weggetjes zijn niet heel erg betrouwbaar
gewoon een keer naar duitsland gaan dan loop je in ieder geval geen risico om je rijbewijs kwijt te raken
ik had vorige week de 210 op de teller staan in de auto op de autobahn
Maar gisteren wel een poging gedaan om de 200 aan te tikken, maar ik ben maar gestopt bij de 180 in zijn 3 Want die boerenland weggetjes zijn niet heel erg betrouwbaar
gewoon een keer naar duitsland gaan dan loop je in ieder geval geen risico om je rijbewijs kwijt te raken ik had vorige week de 210 op de teller staan in de auto op de autobahn
Ga ik zeker nog een keer doen samen met mijn vader.