Jeti schreef:Dat ik een oldtimer verzamelverzekering heb gevonden waar 50 brommers op kunnen voor € 101,- per jaar. Mijn huishouden is dan eerste bestuurder, en iedereen mag erop rijden. Dus kan dan een rit organiseren met alleen maar mijn brommers en verschillende bestuurders
Stuur mij daar eens wat meer info over als je wil....
ik heb er straks 5 in de verzekering staan
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Jeti schreef:Dat ik een oldtimer verzamelverzekering heb gevonden waar 50 brommers op kunnen voor € 101,- per jaar. Mijn huishouden is dan eerste bestuurder, en iedereen mag erop rijden. Dus kan dan een rit organiseren met alleen maar mijn brommers en verschillende bestuurders
De onderwijsinstelling heeft je betalingsopdracht verwerkt. Je verzoek tot inschrijving voor onderstaande opleiding is gehonoreerd op 06-08-2009. Je bent nu officieel ingeschreven.
De onderwijsinstelling heeft je betalingsopdracht verwerkt. Je verzoek tot inschrijving voor onderstaande opleiding is gehonoreerd op 06-08-2009. Je bent nu officieel ingeschreven.
Duurde ff, maar dan heb je ook wat
dan hoor je weer officieel tot het clubje mensen met het leukste leven, "studenten"
dan hoor je weer officieel tot het clubje mensen met het leukste leven, "studenten"
True Strax na de vakantie idd weer "hard" aan het werk (bijna elke donderdag borrel ):P Wel klote dat ik een aantal college's op de TU in Delft moet gaan volgen, vanuit Nijmegen is dat 2:15 uur met de trein ofzo, met wat geluk kan ik slaapplaats regelen bij een maat van me die daar een kamer heeft, scheelt een hoop gereis 's ochtends (ga dan gewoon de dag van tevoren)
Motorpakket B bestaande uit 15 rijlessen, examen AVB en AVD van €945,- voor €895,-
En zoals altijd hebben motorkandidaten recht op 10% korting op alle artikelen in onze motorshop. Verder kunnen we je melden dat we dit kwartaal ons slagingspercentage wederom hebben zien stijgen.