LOL ik heb net bier gehaald, een avontuur opzich. Ergens helemaal achteraf achter een hotel, een heel klein winkeltje, echt helemaal vol met (sterke) drank. Een fles wodka kost maar 3 euro We hebben nu gewoon Heineken gehaald, volgens mij het duurste ook meteen, 24 blikjes (gekoeld) voor 18 euro. Volgende keer ff de el cheapo merken opzoeken.
Rijden is ook echt een ervaring opzich overal word je ingehaald dikke Landcruisers met xenon grootlicht die echt dik toeterend nog ff over de vluchtstrook er langs willen. Echt een superland
Wist je dat foto's van vandaag online
http://www.mijnalbum.nl/Album=IJ4YJRPM Wist je dat ik naar (zand)dragrace ben geweest, wist je dat supervet. Wist je dat ook vet veel dikke wagens gezien. Wist je dat er net een Nissan GT-R wilde gaan racen (op de asfalt strip) maar dat het toen wat harder begon te regenen. Wist je dat toen afgeblazen (alles wordt dan spekglad)
Tombo schreef:LOL ik heb net bier gehaald, een avontuur opzich. Ergens helemaal achteraf achter een hotel, een heel klein winkeltje, echt helemaal vol met (sterke) drank. Een fles wodka kost maar 3 euro We hebben nu gewoon Heineken gehaald, volgens mij het duurste ook meteen, 24 blikjes (gekoeld) voor 18 euro. Volgende keer ff de el cheapo merken opzoeken. Rijden is ook echt een ervaring opzich overal word je ingehaald dikke Landcruisers met xenon grootlicht die echt dik toeterend nog ff over de vluchtstrook er langs willen. Echt een superland