Dat ik voor m'n nieuwe project op het je een soort van blanco cheque heb gekregen ALLES van RVS en nog meer exotische spulletjes/componenten (als het maar goed is en snel gemaakt/geleverd kan worden)
Tombo schreef:Dat ik voor m'n nieuwe project op het je een soort van blanco cheque heb gekregen ALLES van RVS en nog meer exotische spulletjes/componenten (als het maar goed is en snel gemaakt/geleverd kan worden)
Niels schreef:Dat ik nog ergens spaarloon had staan
Goed dat je het zegt ik moet het ook nog opnemen
Niet zomaar opnemen, eerst goed uitzoeken met de belasting enzo.
@Niels
Je kunt ook je opgebouwde pensioen meekrijgen als je definitief naar het buitenland verhuisd. Had een collega ook gedaan die naar Engeland ging.
En de belasting in Nederland heb ik niks meer mee te maken Ik heb het geld opgenomen terwijl ik op papier niets meer met Nederland te maken heb en volgens mij is er al Nederlandse belasting over betaald.
En pensioen wil ik graag opnemen als ik met pensioen ga, dat lijkt me niet handig om dat nu al te doen tenzij je je eigen spaarplannen hebt enzo.
Niels schreef:En pensioen wil ik graag opnemen als ik met pensioen ga, dat lijkt me niet handig om dat nu al te doen tenzij je je eigen spaarplannen hebt enzo.
Ik weet niet hoe dat zit met een opgebouwd pensioen in NL als je in het buitenland woont. En weet ook niet of het hier bewaard blijft en alles.
En wie weet kom je nog terug.. Weet niet of het dan "kwijt" kan zijn ofzo. Hier kunnen ze blijkbaar niet echt goed met staatsgeld omgaan en plannen ("babyboomers gepensioneerd.. nu al!?" volgens mij wisten ze dat al 50 jaar geleden maar goed.. )
Zou je zelf allemaal even uit moeten zoeken Is vast wel een of ander emigratie forum over