marco schreef:Aan die zijwind kan ik misschien nog wel wennen maar aan die Kawa wen ik nooit.
ja dat is waar

marco schreef:Aan die zijwind kan ik misschien nog wel wennen maar aan die Kawa wen ik nooit.
Jeti schreef:Dat ik vanmorgen het advies heb gekregen om mijn verstandskiezen (voor Jens: wijsheidstanden) te laten trekken.. Omdat ze nu nog goed waren en ik er (nog) geen last van heb.
Jeti schreef:Dat ik vanmorgen het advies heb gekregen om mijn verstandskiezen (voor Jens: wijsheidstanden) te laten trekken.. Omdat ze nu nog goed waren en ik er (nog) geen last van heb.
marco schreef:Jeti schreef:Dat ik vanmorgen het advies heb gekregen om mijn verstandskiezen (voor Jens: wijsheidstanden) te laten trekken.. Omdat ze nu nog goed waren en ik er (nog) geen last van heb.
Valt wel mee om ze te laten trekken maar het ligt er ook aan hoe vast ze zitten.
Die verdoving vond ik nog het ergste.
the_destroyers schreef:Jeti schreef:Dat ik vanmorgen het advies heb gekregen om mijn verstandskiezen (voor Jens: wijsheidstanden) te laten trekken.. Omdat ze nu nog goed waren en ik er (nog) geen last van heb.
Das minder, maar ik kan je wel zeggen dat je het beter wel doet, want dat kan erg veel pijn gaan doen.
Je mag dan een tijdje veel ijs eten...
(en wij zeggen ook verstandskiezen)
Jeti schreef:the_destroyers schreef:Jeti schreef:Dat ik vanmorgen het advies heb gekregen om mijn verstandskiezen (voor Jens: wijsheidstanden) te laten trekken.. Omdat ze nu nog goed waren en ik er (nog) geen last van heb.
Das minder, maar ik kan je wel zeggen dat je het beter wel doet, want dat kan erg veel pijn gaan doen.
Je mag dan een tijdje veel ijs eten...
(en wij zeggen ook verstandskiezen)
Het zag er ook nog goed uit volgens de tandarts.
3 jaar geleden ofzo is er wel slecht een gaatje gevuld, wat nu een beetje los laat.
Maar ja.. moet eraan geloven ben ik bang![]()
Jens had het wel over wijsheidstanden laatst. Misschien Mechels-accent ofzo.
En ze hebben ook mn spalk weer even vastgelijmd. 13 jaar geleden hebben ze me voorgelogen!![]()
Toen mijn beugel eruit ging, en ik de spalk kreeg, zeiden ze dat ik hem tot mijn 25e zeker moest dragen. Boven viel er al na een paar jaar uit, hebben ze zo gelaten.
Onder was nu ook aan het loslaten, dus mocht er van mij wel uit.
Nu zegt ze dat onder voor de rest van m'n leven moet blijven zittenOmdat je gebit uh.. smaller wordt (?) als je ouder wordt. En dan zou het scheef kunnen gaan groeien ofzo. Nah ja.. Het zit me niet in de weg.
@ Marco
ja bij Gino is misschien nog wel beter ja. Die heeft ook vast wel verdovende middelen.