ik wou een keer de uitlaat horen zónder DB-killer, en kon ineens volgas geven, dus die db killer werkte als uitlaatbegrenzer, waardoor m'n blok z'n uitlaatgassen niet kwijt kon...
Monkeymadness schreef:dat ik eindelijk mijn 28mm carb afgesteld heb...
ik wou een keer de uitlaat horen zónder DB-killer, en kon ineens volgas geven, dus die db killer werkte als uitlaatbegrenzer, waardoor m'n blok z'n uitlaatgassen niet kwijt kon...
Haha, jammer dat je daar nu pas achter komt Je nieuwe uitlaat trouwens?
''alle onderdelen''?? alleen m'n veer zat los, die is vervangen door een nieuwe... en m'n uitlaat en cilinderkop, die zijn ook vervangen... dus ja denk ik...
Monkeymadness schreef:''alle onderdelen''?? alleen m'n veer zat los, die is vervangen door een nieuwe... en m'n uitlaat en cilinderkop, die zijn ook vervangen... dus ja denk ik...
en je spatborden? en je weet wat ze zeggen he, eerst je remmen tjoenen, dan pas je motorblokje
Monkeymadness schreef:''alle onderdelen''?? alleen m'n veer zat los, die is vervangen door een nieuwe... en m'n uitlaat en cilinderkop, die zijn ook vervangen... dus ja denk ik...
en je spatborden? en je weet wat ze zeggen he, eerst je remmen tjoenen, dan pas je motorblokje
remmen doen het goed genoeg, anders kan mijn voorspatje mijn cilinderkop ook niet koppen...
Monkeymadness schreef:dat ik eindelijk mijn 28mm carb afgesteld heb...
dôh
als je een brommer uitlaat op een 150ccert propt