Busje doet het goed. Lijkt het zelfs weer steeds beter te doen

De brommer rondrit hebben we niet meegereden, die was 50km per keer. Hadden ook geen ruimte om 2 rijbrommers mee te nemen omdat de Monza mee moest.
Nickvdb schreef:'Twas de moeite! Enkel jammer dat er zo weinig FS1 onderdelen lagen! En Jet, die foto belandt hier vroeg of laat nog
Na ongeveer 300km gereden te hebben ben ik een wrak
fastboy schreef:Nickvdb schreef:'Twas de moeite! Enkel jammer dat er zo weinig FS1 onderdelen lagen! En Jet, die foto belandt hier vroeg of laat nog
Zat je niet onder een gele fs1 aan de ketting te werken/sleutelen op de beurs ?
Nickvdb schreef:'Twas de moeite! Enkel jammer dat er zo weinig FS1 onderdelen lagen! En Jet, die foto belandt hier vroeg of laat nog
ginofs1 schreef:ja het is een aardig stuk rijden
Yamaha rd50m schreef:Voor mij ook weer een super weekend, vele bekend volk, goed verkocht, niet te veel gekocht, goed weer, en de rondrit met de flandria ging super, toch spannend om met een brommer die stilstond sinds 1993 direct een rondrit te doen als testrit
ginofs1 schreef:als er animo voor is dan kunnen we over een paar weken nog wel een keer naar maasbracht.
het is daar altijd top
Jeti schreef:ginofs1 schreef:als er animo voor is dan kunnen we over een paar weken nog wel een keer naar maasbracht.
het is daar altijd top
Animo is er altijd wel, of mensen komen is een tweede. Fizzie was bij ond uiteindelijk de enige die via het forum was gekomen. Verder 8 afmeldingen op de dag zelf/avond ervoor of mensen die zich half hadden aangemeld en niet meer hebben laten of ze wel of niet komen. Voorheen ook altijd met glazen blijven zitten van mensen die niet zijn gekomen (meestal zonder bericht). Dan kan ik net zo goed (lees: beter) gewoon wat mensen uitnodigen/afspreken om een ritje te rijden en hoef ik geen forumrit te organiseren.