HotWheels schreef:ik ben geen kenner wat tuning betreft maar zie als leek wel in dat dit niet de juiste weg is immers, al die moeite (lees kopzorgen) voor amper/maximum 1mm carb meer kan je wellicht even goed je banden wat harder op pompen cheap tuning ?
Je kan veel zeggen over Laars maar hij probeert het tenmiste
HotWheels schreef:ik ben geen kenner wat tuning betreft maar zie als leek wel in dat dit niet de juiste weg is immers, al die moeite (lees kopzorgen) voor amper/maximum 1mm carb meer kan je wellicht even goed je banden wat harder op pompen cheap tuning ?
bajaboy schreef:zijn er nog meer dingen die uniek gaan worden van fs1?? zo als carburateurs?
yep hoge tanken iedereen gooit ze weg 3e9 dx pootjes klauwen en spatbordjes zijn er immers veel minder van dan de voorgangers.
3e9 buddy,s met metalen kontje zelfde reden als hierboven.
3e9 luchtfilters zaten alleen op 3e9 en sheriff vooral die met de chromen strepen.
echte fs1 liefhebbers die mede liefhebbers dat zeldzame onderdeel gunnen zonder er
een woekerprijs voor te willen.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Dat ie geen dingen moet proberen waarvan iedereen zegt dat het niet gaat en dat er andere maniren zijn. In het geval van carbs: sloop geen mooie goede ori exemplaren, pak dan zo'n grotere Dell'orto. En doe dat pas als het daadwerkelijk gaat helpen omdat er een membraam in zit dat alles wel kan laten passeren.
NIX schreef:In het geval van carbs: sloop geen mooie goede ori exemplaren, pak dan zo'n grotere Dell'orto. En doe dat pas als het daadwerkelijk gaat helpen omdat er een membraam in zit dat alles wel kan laten passeren.
Een ander membraam is niet zo moeilijk erin te maken.