Pagina 4 van 5
Geplaatst: 22 nov 2011, 23:46
door NIX
Of zet er een 12V op en bouw de boel om.
Geplaatst: 23 nov 2011, 09:09
door bajaboy
en spoel gewoon maken .en terug naar gino.
Geplaatst: 23 nov 2011, 17:22
door Pipedown
mijn licht doet ook helemaal niks meer, al een hele tijd..
alles zit gewoon goed aan gesloten voor zover in weet.
Geplaatst: 23 nov 2011, 17:30
door marco
Pipedown schreef:mijn licht doet ook helemaal niks meer, al een hele tijd..
alles zit gewoon goed aan gesloten voor zover in weet.
Ff doormeten.
Maar wat is er eigenlijk mis met je brommer waarom je er niet mee rijd?
Geplaatst: 27 nov 2011, 19:09
door marco
Geplaatst: 27 nov 2011, 19:20
door Jeti
Is in ieder geval het juiste merk

Geplaatst: 28 nov 2011, 22:49
door Pipedown
marco schreef:Pipedown schreef:mijn licht doet ook helemaal niks meer, al een hele tijd..
alles zit gewoon goed aan gesloten voor zover in weet.
Ff doormeten.
Maar wat is er eigenlijk mis met je brommer waarom je er niet mee rijd?
vandaag wou ik even een rondje rijden maar bij het weg rijden merkte ik al dat die er niet echt zin in had..
ik dacht nouja misschien als die warm is wil die wel.
Maar nee dus, hij trekt nu heel langzaam op en komt totaat niet knap op toeren..
Er werd gezegt andere bougie proberen maar dat is nog niet gebeurt, vergeet er steeds 1 te halen
en als dat het niet is.. heb ik verder ook geen idee..
Geplaatst: 28 nov 2011, 23:06
door marco
Als ik in de buurt ben wil ik er wel eens naar kijken die mooie rd moet gewoon weer rijden

Geplaatst: 29 nov 2011, 15:18
door Pipedown
Ga vanmiddag ff nieuwe bougietje halen en kijken wattie dan doet
Geplaatst: 29 nov 2011, 16:23
door marco
En???
Geplaatst: 29 nov 2011, 17:16
door Pipedown
ben ze net wezen halen, ben net 2 sec thuis. zo eerst ff eten en dan naar het beunhok
Geplaatst: 04 dec 2011, 15:42
door Laars
Andere fs1 gemeten:
Geel op wisselstroom stationair 6-7V
Groen op wisselstroom 7-12 V
Rood (gelijkrichter) met accu los op gelijkstroom: 6-7 V
Zelfde op de P:
Geel op wisselstroom stationair 0,32--0,37 V
Groen op wisselstroom 0,6--1,15V
Rood (gelijkrichter) met accu los op gelijkstroom: 0,6-0,7 V
Andere spoel gezet: zelfde resultaat
Spoelen gecontroleerd op breuk met weerstandsmeting:
Volledig circuit
Gemeten op losse spoel:
Weerstand groen op massa: 0,9 Ohm
Weerstand geel op massa : 0,5 Ohm
Kom er nu dus echt niet verder mee.
Het zit in het deel van de ontsteking naar het einde van het korte kabelboompje vanuit de ontsteking vandaan.
Geen draadbreuk of slechte plekken gezien in het draadboompje.
Nog ideeen
Voor mij stopt het
Geplaatst: 04 dec 2011, 15:54
door marco
Heb je geen andere ontsteking om te testen?
Geplaatst: 04 dec 2011, 15:59
door Laars
marco schreef:Heb je geen andere ontsteking om te testen?
Past niet, helaas.
Dit is een GT onsteking
Geplaatst: 04 dec 2011, 16:40
door ginofs1
Laars schreef:Andere fs1 gemeten:
Geel op wisselstroom stationair 6-7V
Groen op wisselstroom 7-12 V
Rood (gelijkrichter) met accu los op gelijkstroom: 6-7 V
Zelfde op de P:
Geel op wisselstroom stationair 0,32--0,37 V
Groen op wisselstroom 0,6--1,15V
Rood (gelijkrichter) met accu los op gelijkstroom: 0,6-0,7 V
Andere spoel gezet: zelfde resultaat
Spoelen gecontroleerd op breuk met weerstandsmeting:
Volledig circuit
Gemeten op losse spoel:
Weerstand groen op massa: 0,9 Ohm
Weerstand geel op massa : 0,5 Ohm
Kom er nu dus echt niet verder mee.
Het zit in het deel van de ontsteking naar het einde van het korte kabelboompje vanuit de ontsteking vandaan.
Geen draadbreuk of slechte plekken gezien in het draadboompje.
Nog ideeen
Voor mij stopt het
stuur die ontsteking en spoeltjes even op.
dan zet ik hem hier even op de test bank.
gr gino