kalender foto's. 2012
-
- 5000km gereden
-
- 2000km gereden
Bedankt voor de positieve reacties
. En tja, ik moest het natuurlijk wel netjes doen... is zo veel moois op het forum... dan kan ik natuurlijk niet achterblijven
.
Nu eerst koppeling fiksen en kenteken aanvragen. Misschien volgend jaar eens kijken naar de 2F2 die hier nog (gedeeltelijk) rondwaart...

Nu eerst koppeling fiksen en kenteken aanvragen. Misschien volgend jaar eens kijken naar de 2F2 die hier nog (gedeeltelijk) rondwaart...
- Cheesehead
- 100km gereden
-
- 2500km gereden
Mooie brommer geworden willem, het is zonde dat er een grote kentekenplaat op moet
erger ik me bij de mijne ook wel eens over.
verder zou ik de stickers van de zijkappen weg laten dit kijkt ik denk door de kleur van de framebeugels
mooier dan met stickers op de kapjes.
Wat wel mooi zou zijn is de type goedkeuring sticker erop onder de tank denk ik.
erger ik me bij de mijne ook wel eens over.
verder zou ik de stickers van de zijkappen weg laten dit kijkt ik denk door de kleur van de framebeugels
mooier dan met stickers op de kapjes.
Wat wel mooi zou zijn is de type goedkeuring sticker erop onder de tank denk ik.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
en mijn specifieke complimenten voor de réchtheid van de brommer, na wat jaren begin je op de details te letten,
en eerlijk gezegd is het een hele tijd geleden dat ik nog zo'n mooi rechte FS1 op foto zag,
houden zo dus!
dat zijn de foto's die je op een kalender wil (zelfs al staat er geen hete meid naast
en eerlijk gezegd is het een hele tijd geleden dat ik nog zo'n mooi rechte FS1 op foto zag,
houden zo dus!
dat zijn de foto's die je op een kalender wil (zelfs al staat er geen hete meid naast

when men were men, and helmets were for divers