henkie22222 schreef:Word er nu echt helemaal schijt ziek van. Heb nog steeds geen vonk. Denk alsmaar dat ze goed staan maar t vonkt nieteens. meerder bougies geprobeerd, bobine is overigens goed geaard.
Van drie keer een chemokuur,daar wordt je pas schijtziek van,toch niet van zo`n oud hoopje ijzer zeker? Alles laten vallen,schuur sluiten,rustig nachtje slapen,morgen weer verder gaan zal je zien dat het stukken beter gaat. Succes.
Je hebt gelijk, maar ik ben er ondertussen al ongeveer 5 uur mee bezig (verdeelt over 2 dagen)
En de brommer gaat er alleen maar op achteruit
Maar hoe moet dat stellen van de ontsteking.
De FAQ is best duidelijk over hoe alles moet staan.
Hoe je alles op de goeie plek krijgt is een ander verhaal.
Klopt het als ik met 1 schroevendraaier het schroefje losdraai waarmee het linker puntje in beweging komt. Terwijl ik met een andere schroevendraaier het linker een beetje naar beneden duw?
Heb namelijk geen vonk, en heb wel het idee dat de boel goed gesteld stond.
henkie22222 schreef:Klopt het als ik met 1 schroevendraaier het schroefje losdraai waarmee het linker puntje in beweging komt. Terwijl ik met een andere schroevendraaier het linker een beetje naar beneden duw?
Met een platte schroevendraaier kun je het puntje een beetje stellen door in de inkeping het puntje te bewegen.
Met een kruiskop kun je het puntje dan weer vast schroeven terwijl je met de ander het puntje op zijn plek houd.
Als je het puntje niet meer ver genoeg kan stellen moet je die vervangen het kunstofnokje wat over de binnenkant van het vliegwiel loopt slijt ook als dat niet gesmeerd word.
Puntjes kunnen ook ingebrand zijn dan moet je ze met fijn schuurpapier licht opschuren.
Goed nieuws, 3 dagen achter elkaar kloten werkt!!!!!
Hij doet het als nooit te voren.
Heb zelfs mn twijfels of dit wel de bedoeling is. Trekt van 0 naar 70 in ongeveer 6/7 seconden, en hij komt helemaal niet meer uit de powerband, constant in de buurt van de top toeren.
heb niet het idee dat ie dat lang gaat vol houden.
Dat schuurpapiertje heeft de klus geklaart. vervolgnes de punten gesteld door ze precies dicht te laten staan op een halve slag na BDP. Werkte perfect, ookal was het niet zoals in de FAQ.
henkie22222 schreef:Goed nieuws, 3 dagen achter elkaar kloten werkt!!!!! Hij doet het als nooit te voren. Heb zelfs mn twijfels of dit wel de bedoeling is. Trekt van 0 naar 70 in ongeveer 6/7 seconden, en hij komt helemaal niet meer uit de powerband, constant in de buurt van de top toeren. heb niet het idee dat ie dat lang gaat vol houden.
Dat schuurpapiertje heeft de klus geklaart. vervolgnes de punten gesteld door ze precies dicht te laten staan op een halve slag na BDP. Werkte perfect, ookal was het niet zoals in de FAQ.
Gefeliciteerd, zelf voor elkaar krijgen is toch het mooiste.
Hou wel je bougiekleur in de smiezen.
Lijkt me nu een toerenjager (kan iets te vroeg staan)