Wat zit je tegen vandaag 5

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

jensje36 schreef:Had ik gevraagd, mocht niet... Brommer moest daar blijven.
Waarschijnlijk zodat ze er dan toertjes mee rond het bureel kunnen rijden ofzo.
Ik vraag me gewoon af waar de politie op doelt? Mensen die niets verkeerd aan het doen zijn tegenhouden/lastigvallen maakt ze niet populairder.
Ik zeg het je, die kerel zag me en dacht: ' Ik verveel me, ik zal die is pakken se'...achterlijke scooterflik, get a life

Helemaal gelijk, ze hebben nu al een slecht imago, zo acties gaan het er niet beter op maken. Zeker omdat hij je echt achtervolgt...
Kutflikken. Dan je brommer ng es molesteren ook, innige deelneming Jens... :cry:
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

jensje36 schreef:Waarschijnlijk zodat ze er dan toertjes mee rond het bureel kunnen rijden ofzo.

Kmstand bekeken/onthouden? Als daar opeens veel mee gereden is dan kan je hun volgens mij wel eens in vraag stellen wat ze doen...
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Camiel schreef:
jensje36 schreef:Waarschijnlijk zodat ze er dan toertjes mee rond het bureel kunnen rijden ofzo.

Kmstand bekeken/onthouden? Als daar opeens veel mee gereden is dan kan je hun volgens mij wel eens in vraag stellen wat ze doen...

Daar kwam Jens zelf net ook mee.. Vergeten dus.. Moet je op dat moment ook maar net opkomen.. :roll:

Het is gewoon een echte naaiballenactie :evil:
Arnoute

Bericht door Arnoute »

that sucks!
ik zou zoveel mogelijk excusen proberen, dat hij in het inrijden is, zoals ik deed :P
choke openzetten, gewoon alles wat mogelijk is. en ik zeg het je normaal mag je weigeren als ze vragen om mee te gaan
ik heb zo onlangs staan praten met iemand en die had vroeger een booster die ook te snel reed en hij had hetzelfde, een zwaantje die wou dat hij volgde, maar hij had toevallig een rugzak op en hij zei, ja meneer ik kan niet, ik moet een herexamen gaan maken, anders moet ik blijven zitten en hij heeft mogen doorrijden. normaal gezien kunnen ze je niet verplichten mee te rijden denk ik
wel behoorlijk k*t, 72 is niet weinig
een vriend van me had 68 en die kreeg 175euro....
is het 72 met correctie of moet die er nog af?
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Tuurlijk kunnen ze je wel verplichten. At zou mooi zijn, als ik dronken op mn brommer/auto/motor zit zou ik niet mee hoeven gaan? Tuurlijk wel.

Iig, jammer. Maarja, wel een beetje een risico van opgevoerd rijden, zeker in belgie
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

Jeti schreef:Moet je op dat moment ook maar net opkomen.. :roll:

Het is gewoon een echte naaiballenactie :evil:

Idd...
athenayamaha
500km gereden
500km gereden

Bericht door athenayamaha »

dat ik (gelukkig) werk heb, maar dat er mensen van ongeveer mijn leeftijd er gewoon een potje van maken en de hele dag op bed liggen, blowen, hard drugs gebruiken, en verder helemaal NIKS doen! Confused Evil or Very Mad En ze zitten nu nog te schreeuwen en te doen. Daar kan ik echt NIET bij!
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door fs1man »

athenayamaha schreef:dat ik (gelukkig) werk heb, maar dat er mensen van ongeveer mijn leeftijd er gewoon een potje van maken en de hele dag op bed liggen, blowen, hard drugs gebruiken, en verder helemaal NIKS doen! Confused Evil or Very Mad En ze zitten nu nog te schreeuwen en te doen. Daar kan ik echt NIET bij!

Dat ben ik helemaal met je eens.
Ik ben dan wel wat ouder maar nog geen 65, ik mag sinds een jaar niet meer werken om medishe reden, maar ik schaam me vaak dat ik nu niet werk, terwijl ik eigenlijk wel altijd gewerkt heb.
Waarschijnlijk heeft het een en ander toch met opvoeding te maken.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
athenayamaha
500km gereden
500km gereden

Bericht door athenayamaha »

joscabrio schreef:
athenayamaha schreef:dat ik (gelukkig) werk heb, maar dat er mensen van ongeveer mijn leeftijd er gewoon een potje van maken en de hele dag op bed liggen, blowen, hard drugs gebruiken, en verder helemaal NIKS doen! Confused Evil or Very Mad En ze zitten nu nog te schreeuwen en te doen. Daar kan ik echt NIET bij!

Dat ben ik helemaal met je eens.
Ik ben dan wel wat ouder maar nog geen 65, ik mag sinds een jaar niet meer werken om medishe reden, maar ik schaam me vaak dat ik nu niet werk, terwijl ik eigenlijk wel altijd gewerkt heb.
Waarschijnlijk heeft het een en ander toch met opvoeding te maken.
Ja dat denk ik ook Jos.. Ze gooien hun eigen glazen wel in iig als ze door gaan.. We zullen het wel zien :P
Arnoute

Bericht door Arnoute »

Tombo schreef:Tuurlijk kunnen ze je wel verplichten. At zou mooi zijn, als ik dronken op mn brommer/auto/motor zit zou ik niet mee hoeven gaan? Tuurlijk wel.

Iig, jammer. Maarja, wel een beetje een risico van opgevoerd rijden, zeker in belgie

dus als jij in je dorp rijdt en hij verplicht je om mee te rijden naar de andere kant van het land... ga je dat ook doen?
Jens36
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Jens36 »

72 zonder correctie...met correctie was het 64... omdat de flik geen 75 woog + er geen tegenwind was.
Als het 175 was ben ik tevreden... die man sprak namelijk al van getallen met 4 cijfers :shock:
Heb ook wel gezegd dat ik hem niet rijdend gekocht heb en dat een officiele zaak hem opgeknapt heeft, dus dat ik niet bewust was van de snelheid.
Hij zei wel dat dat de zaak kon veranderen. Hij vroeg me ook meteen bij aanhouden hoe snel hij ging... waarop ik meteen 55 antwoordde :wink:
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt.
Yamaha Sheriff 1981
Jens36
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Jens36 »

Maandag weet ik meer... en ondertussen zijn we al een dag verder...dus nog 30 dagen te gaan :lol:
(Altijd optimistisch blijven)
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

Flink er achteraan blijven zitten.
Yamaha Sheriff 1981
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

jensje36 schreef:72 zonder correctie...met correctie was het 64... omdat de flik geen 75 woog + er geen tegenwind was.
Als het 175 was ben ik tevreden... die man sprak namelijk al van getallen met 4 cijfers :shock:
Heb ook wel gezegd dat ik hem niet rijdend gekocht heb en dat een officiele zaak hem opgeknapt heeft, dus dat ik niet bewust was van de snelheid.
Hij zei wel dat dat de zaak kon veranderen. Hij vroeg me ook meteen bij aanhouden hoe snel hij ging... waarop ik meteen 55 antwoordde :wink:

Ik denk niet dat dat iets uit zou halen. Dat is iets tussen jou en die zaak.
Of je moet die zaak aan gaan klagen.. Zodat de kosten op hen te verhalen zijn.
Hoe dan ook, blijft het je eigen verantwoordelijkheid.

Gelukkig 64.. Dan gaat het misschien wel meevallen. Maar dat zullen alleen de overtredingskosten zijn. Het afvoeren en de stalling komen daar nog bij denk ik.
Wat ik zo heb gelezen, kwam ik alleen tussen de 500 en 2500 euro tegen..

Ik stuur je mijn bevindingen morgenavond ;)
Ik heb je al wat spam sms gestuurd met mijn hersenspinsels..
Gesloten