Pagina 4 van 6

Geplaatst: 15 apr 2011, 16:01
door NIX
Volgens mij heb ik in diverse berichten aangegeven dat wat jij sproeier noemt, de stationair stelschroef is en geen sproeier. Dat ding trekt gewoon de schuif omhoog, meer niet. Hou er rekening mee dat je mogelijk een grotere sproeier moet hebben dan een 150. Of zit de boel al vast?

En nooit meer jokken als je zegt dat je alles hebt schoongemaakt. De stationairsproeier had je niet schoongemaakt. Dat ie er niet in zat is geen excuus.

Geplaatst: 15 apr 2011, 16:04
door Laars
Mea Culpa
Ik zal die fout dus nooit meer maken :oops:

Net wezen rijden:
Bougie is aardig grijs dus nu een 140 lang proberen

Enne. nee gelukkig nog niet vast :D

Geplaatst: 15 apr 2011, 16:11
door NIX
Stoute Laars!


Laat aub je bougie flink donker blijven.

Je plunjer is zojuist gepost.

Geplaatst: 15 apr 2011, 16:16
door Laars
Ik maak het wel goed met je in Milsbeek.
Ik heb nog een DT achterwiel voor je.

Geplaatst: 15 apr 2011, 17:13
door marco
Laars schreef:
NIX schreef:De stationairsproeier zit in die huls naast de hoofdsproeier. Die schroef je er met een spanningszoeker uit. Op de plaatjes heet ie idle jet. Heeft niets met onze Jet te maken.


Die zir er NIET eens in!!



LTD :lol: :lol: :lol:


Gebruik alleen maar korte sproeiers of de ori lange.

Maar niet die lange van JMPB die zijn waardeloos (ik heb een vermoeden dat je die hebt)

Geplaatst: 15 apr 2011, 17:14
door Laars
Zit nu al op de 190 lang Mikuni.
B7 blijft wit /grijs :roll:

Geplaatst: 15 apr 2011, 17:15
door marco
Dan trekt die ergens valse lucht.

Zit er speling op je krukaslagers?

Geplaatst: 15 apr 2011, 17:58
door Laars
marco schreef:Dan trekt die ergens valse lucht.

Zit er speling op je krukaslagers?


Do test laat niets zien/horen

Geplaatst: 15 apr 2011, 18:08
door marco
Kun je het vliegwiel op en neer bewegen?

Membraam nog in orde?

Geplaatst: 15 apr 2011, 19:09
door Laars
Beetje gare bougie.
Ondanks dat het een nieuwe was bleef hij wit, ook bij 180 lang.
Nu een andere nieuwe gezet (B 8) en een 20 minuten gereden met 170 lang orri Mikuni en lss 13/4 slag uit.
Mooi bruin.
Ik blijf er voorlopig vanaf.
Orri F5B met een top van 65-70. Trekt als een lier TWV 12/39
Hard zat voor mij (voorlopig)
Misschien nog een 13/39 proberen.

Geplaatst: 15 apr 2011, 19:11
door marco
Heb je de electrode afstand wel gecontroleerd van de bougie?

Geplaatst: 15 apr 2011, 19:11
door Laars
Iedereen bedankt voor zijn of haar hulp en steun tijdens deze zwarte week uit mijn FS1 geschiedenis. :clap:
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Geplaatst: 15 apr 2011, 19:38
door marco
Welk merk bougie's gebruik je eigenlijk?

Geplaatst: 15 apr 2011, 19:38
door Laars
NGK

Geplaatst: 15 apr 2011, 20:01
door NIX
Nog even wat klapjes voor Laars:

Een B7 is leuk in een langzaam 50cc cilindertje waar een 10mm achter zit.

NIET IN EEN UITGEVIJLDE 60CC Z1 MET 16MM!!!!!!!!

Ga de FAQ lezen!!!!


Nondeju!



Wel goed dat je uit jezelf maar een B8 gepakt hebt.