-gehemelte verbrand aan een kroket
-heel het weekend geleerd en ik nog steeds niets ervan snap , plus puntje niemand begrijpt het dus ligt iig niet aan ons
dat is wel k*t dat dat kapot gaat.
is trouwens wel een reden waarom ik een sony heb gekocht, kan bijna alle lenzen erop monteren.
hij heeft namelijk in de body een motor voor als er geen in de lens zit.
en een interne beeldstabalisator. scheelt wel in prijs zeg, lenzen die dat intern hebben of niet
Ik heb een sony a500.
is m'n eerste spiegelreflex en heeft ook een hulp modus waar alles netje uitgelegd staat.
camera bevalt me heel goed, zeker omdat de dingen bij sony niet al te duur zijn (bij canon krijg je bijv geen lenskapje hoorde ik)
hij werkt heel fijn en maakt veel foto's op 1 accu (ca 1000 )
Die sonnys zijn inderdaad stukken goedkoper dan een canon. Zal daar ook nog eens naar gaan kijken, 't voordeel van een cannon voor mij is dat ik er zelf nu al een heb, paps er een heeft en zuslief ook. Dus lenzen zijn hier wel voorradig zeg maar
Edit: dat uitklap scherm is van weer totaal overbodig voor mij
rise and shine schreef:Die sonnys zijn inderdaad stukken goedkoper dan een canon. Zal daar ook nog eens naar gaan kijken, 't voordeel van een cannon voor mij is dat ik er zelf nu al een heb, paps er een heeft en zuslief ook. Dus lenzen zijn hier wel voorradig zeg maar
Edit: dat uitklap scherm is van weer totaal overbodig voor mij
Ik vind dat juist wel handig, plus dat een Sony een hele goede contrast functie heeft.
2 foto's snel na elkaar. En die voegt hij samen. zo heb je nooit last van te donkere schaduwen of bijv een zon die helemaal weg valt