op wat voor brommers reden (of rijden) jou ouders?
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- PD
- 1250km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Higherking
- 500km gereden
mijn vader had een Solex van zijn vader, (Had een van ze broers naar de klote geholpen want dacht hem op te voeren)
en mijn moeder een peugeot 102
(die ze had gekregen van haar broers voor haar verjaardag)
nu heeft me vader een honda c310s
en me ooms hadden ook kriedlers en zundaps, en puchs , een had een dkw hummel en een andere een yamaha fs1 en daar heeft hij steeds verhalen over over de roterende inlaatschijf dat je ze echt hard kon laten lopen met die dingen. laatst had hij een rondje gereden je zag hem echt genieten.
Me neef had vroeger een handeldtje met brommertjes hij heeft alles soorten en wel eens gehad, eysink, ducatie, malaguttie, nog wat itiliaantjes, maar ook kreidlers en zundapps en die haalde dan weer onderdelen van een brommer sloop hier in Beverwijk. zat er nog een paar jaar geleden maar is helaas verdwenen
en me schoonvader had een kreidler, en als hij dan weer wat geld had, dan was er een winkel in egmond aan zee, en dan kocht hij weer wat chrome onderdelen of een race zadel en zo kwamen er van die eigen brommertjes.
Echt leuk al die verhalen
en mijn moeder een peugeot 102

nu heeft me vader een honda c310s
en me ooms hadden ook kriedlers en zundaps, en puchs , een had een dkw hummel en een andere een yamaha fs1 en daar heeft hij steeds verhalen over over de roterende inlaatschijf dat je ze echt hard kon laten lopen met die dingen. laatst had hij een rondje gereden je zag hem echt genieten.
Me neef had vroeger een handeldtje met brommertjes hij heeft alles soorten en wel eens gehad, eysink, ducatie, malaguttie, nog wat itiliaantjes, maar ook kreidlers en zundapps en die haalde dan weer onderdelen van een brommer sloop hier in Beverwijk. zat er nog een paar jaar geleden maar is helaas verdwenen
en me schoonvader had een kreidler, en als hij dan weer wat geld had, dan was er een winkel in egmond aan zee, en dan kocht hij weer wat chrome onderdelen of een race zadel en zo kwamen er van die eigen brommertjes.
Echt leuk al die verhalen
Laatst gewijzigd door Higherking op 06 jan 2009, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 5000km gereden
Ik denk dat iedereen is het milieu van yamaha of suzuki brommers wel al eens van Richard en zijn broer Alex gehoord heeft xD
Wat die mannen niet hebben staat!! niet normaal, een droom is het gewoon.
Als ik er de eerste keer kwam kon ik het niet geloven.
Heb 2 brommers van bij hem, aan de tweede is hij nog aan het werken
Greetz

Greetz
-
- 1000km gereden
jensje36 schreef:Ik denk dat iedereen is het milieu van yamaha of suzuki brommers wel al eens van Richard en zijn broer Alex gehoord heeft xD
Greetz
Ja een heel pak heeft die man staan, ma niks afgewerkt en veeeeeel nest ook tussen.
Als je er 2 van hem hebt staan, dan zult ge ze daarenboven nog eens dik betaald hebben ook nog eens bovenop

Cheeerss, Micky
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 5000km gereden
GoM!cky schreef:jensje36 schreef:Ik denk dat iedereen is het milieu van yamaha of suzuki brommers wel al eens van Richard en zijn broer Alex gehoord heeft xD
Greetz
Ja een heel pak heeft die man staan, ma niks afgewerkt en veeeeeel nest ook tussen.
Als je er 2 van hem hebt staan, dan zult ge ze daarenboven nog eens dik betaald hebben ook nog eens bovenop![]()
![]()
![]()
Cheeerss, Micky
Ja das waar voor de rode 2RU vroeg hij inderdaad nogal veel

Aan de andere is hijzelf nog aan het werken, maar hebben we wel een schoon prijske afgesproken.
Maarja,,, sinds dat ik er in augustus 2009 ben ene gaan kijken is er nog niet veel aan veranderd

Gelukkig heb ik die 2RU van '86 om mee rond te rijden

GreetZ
-
- 5000km gereden
Mijn vader mocht eigenlijk geen brommer
En had eerst zon vespa'tje
maar die ging heel snel kapot en een bekende kon voor hem heel goedkoop aan een Puch VS 50L met buddyseat ipv zadel komen.
25 gulden!!!!!
Exact deze zeg maar: deze uitvoering, deze kleursamenstelling, ...
helaas kreeg mn vader een ongeluk hiermee
Hij was gewoon aan t rijden op fietspad, en er kwam een bocht om het tankstation heen. Daar stond een slechte chauffeur op t fietspad met zn auto. En dat was net achter de bocht, dus hij zag Niks aankomen.
Hij rijd vol de zijkant in, draait over het stuur heen (hij hield dit goed vast, dus dat was zn draaipunt). En viel plat met zn rug op de motorkap. HIJ HAD NIKS! das pas echt mazzel!
Ik hoop écht dat ik ook nog een Puch VS 50 (liefst Luxe uitvoering, dat is die met de kikkerbek) opknapper of eentje voor een leuk prijsje kan vinden.
Want vind ze echt gaaf
En wil er echt suuuuper graag zoeen
En mn moeder mocht er ook geen, en toen mocht ze wel een soort van Solex kopen, maar die ging langzamer dan fietsers, dus die heeft ze weggedaan

En had eerst zon vespa'tje
maar die ging heel snel kapot en een bekende kon voor hem heel goedkoop aan een Puch VS 50L met buddyseat ipv zadel komen.
25 gulden!!!!!

Exact deze zeg maar: deze uitvoering, deze kleursamenstelling, ...
helaas kreeg mn vader een ongeluk hiermee

Hij was gewoon aan t rijden op fietspad, en er kwam een bocht om het tankstation heen. Daar stond een slechte chauffeur op t fietspad met zn auto. En dat was net achter de bocht, dus hij zag Niks aankomen.
Hij rijd vol de zijkant in, draait over het stuur heen (hij hield dit goed vast, dus dat was zn draaipunt). En viel plat met zn rug op de motorkap. HIJ HAD NIKS! das pas echt mazzel!
Ik hoop écht dat ik ook nog een Puch VS 50 (liefst Luxe uitvoering, dat is die met de kikkerbek) opknapper of eentje voor een leuk prijsje kan vinden.
Want vind ze echt gaaf

En mn moeder mocht er ook geen, en toen mocht ze wel een soort van Solex kopen, maar die ging langzamer dan fietsers, dus die heeft ze weggedaan

Laatst gewijzigd door Camiel op 12 apr 2010, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 7500km gereden