Camiel schreef:Alleen ik rij (nu nog) zonder kenteken. Dus das nog linker, want als ze mn smoes niet geloven, dat ik hem aan het testen ben of hij nu langzaam genoeg loopt voor te laten keuren (wat eigenlijk zo is, maar niet op dat moment:P) dan was ik m kwijt.
Ik ga nu ook niet meer rijden tot het kenteken dus loopt nu goed ga alleen nog alles goed vastdraaien, verlichting maken en kleine dingen voor de keuring
ja idd...beter niets riskeren.Nu dat het bijna zover is kun je je beter even inhouden (wat niet altijd even makkelijk is)
Amai...das nog veel.
De mijne was originele teller en stond maar 2808 km op !! :S
Maarja de brommer was ooit overgoten geweest met battrij zuur en nadien weggezet.
Bij jou zal het binnenkort wel vet zijn als je bij 10000 komt dan gaan alle cijfertjes verder rollen
jep.
Was zelf al aan het denken om hem helemaal terug te spoelen naar 00000,0 na de resteauratie.
Zei dat tegen bob, en hij zei me:
"Heb ik ook eens gedaan, zo met boormachine terugspoelen. na 2uur was ik het moe omdat het totaal niet opschoot :P" was maar een klein beetje minder geworden
Camiel schreef:jep. Was zelf al aan het denken om hem helemaal terug te spoelen naar 00000,0 na de resteauratie. Zei dat tegen bob, en hij zei me: "Heb ik ook eens gedaan, zo met boormachine terugspoelen. na 2uur was ik het moe omdat het totaal niet opschoot :P" was maar een klein beetje minder geworden
Aaaahja dan moet je al die killometers terug-boren
jensje36 schreef:Amai...das nog veel. De mijne was originele teller en stond maar 2808 km op !! :S Maarja de brommer was ooit overgoten geweest met battrij zuur en nadien weggezet.
Bij jou zal het binnenkort wel vet zijn als je bij 10000 komt dan gaan alle cijfertjes verder rollen
Dat is juist heel weinig.
De meesten hebben zeker meer dan 20/30.000km gelopen.
Volgens mij moeten we in Nederland een parcours door een stad/dorp en omgeving rijden. Daar goed op de voorrangsregels letten,inzicht op verkeerssituaties, waar op fietspad en waar op weg, voertuigbeheersing, ...
Camiel schreef:Volgens mij moeten we in Nederland een parcours door een stad/dorp en omgeving rijden. Daar goed op de voorrangsregels letten,inzicht op verkeerssituaties, waar op fietspad en waar op weg, voertuigbeheersing, ...
Dat eerste filmpje is geen examen, want hem wordt verteld dat ie op de zijstraat moet letten (wat hij vervolgens niet doet !!)
Maar echt balen dat je dan op zo'n vario ding moet. Niet eens op een Fox ofzo.
@ Jet: dat is dan die les voor het echte praktijk examen??
en daarna moest ie zoiets vergelijkbaars als ik belgië doen ofwat? pionnetjes, stapvoets rijden, gas geven + remmen???
Examen bestaat uit 20 minuten rondjes rijden in een wijk. Ze kijken dan of je goed kijkt en gebruik maakt van je spiegels.
Geen bijzondere verrichtingen oid.
Spreek nu iemand die deze week examen heeft gedaan. Hij reed 50 waar je 30 mocht (bord niet gezien) en is gewoon geslaagd. Nou, succes Camiel
Hij had van te voren 4 uur les gehad. Daar heeft ie wat rond gereden door de stad en geleerd hoe hij moet inhalen Totaal theorie + praktijk = 375 pleuro
Rijbewijs 40 pleuro
Dus:
bel een rijschool, zeg dat ie examen voor je aanvraagt en ga een uur eerder en neem een les en klaar. In the pocket.
Zou je wel al mogen lessen (theorie of praktijk?) voor je 16e?
BOVAG nemt contact met me op vóór 1 juli. dan regelen we dan alles.
Alleen de kosten zijn veel, maar lastig lijkt het me niet