Tombo schreef:Omdat Niels nog niet zeker weet dus of hij ook vrijdags enzo aanwezig kan zijn, is er iemand hier uit de buurt die mij dan evt wilt helpen op vrijdag (of mss zelfs donderdag, dat hadden we vorig jaar gedaan ) met het opbouwen van de tent enzo
jah ik woon alleen nie tin de buurt
Zou opzich wel kunnen, moet ik alleen even kijken of ik die vrijdag naar school moet
zit er ook over tedenke dat ik kom maar dan had ik een vraag
zou ik dan moge komen met een vriend van me maar hij heeft een derbi?
zou dat mogen? want het is wel een FS1 meeting he
en is dan een tent of zo waar je dan in kan slape? hoor het wel
haha denk niet dat hij dat doet hij heeft net 1 jaartje een derbi en zo en is hem nu beetje aan het tjoene zoals hij dat noemt maar beter een fs1 ... heb ik hem al vaker voorgesteld maar ja...
nico schreef:zit er ook over tedenke dat ik kom maar dan had ik een vraag zou ik dan moge komen met een vriend van me maar hij heeft een derbi? zou dat mogen? want het is wel een FS1 meeting he
fijne avond
met z'n 2e op een fs1 gaat ook prima, en er is natuurlijk ook een tent waar je in kan slapen!
(edit: ik was vorig jaar ook op de dax gekomen, dit was volgens mij bij hoge uitzondering)
nico schreef:zit er ook over tedenke dat ik kom maar dan had ik een vraag zou ik dan moge komen met een vriend van me maar hij heeft een derbi? zou dat mogen? want het is wel een FS1 meeting he
fijne avond
met z'n 2e op een fs1 gaat ook prima, en er is natuurlijk ook een tent waar je in kan slapen!
Nee ik kom dit jaar sowieso, of ik op de fs1 kom kan ik nog niet met zekerheid zeggen, mocht men het er niet mee eens zijn, kom ik alleen voor de gezelligheid en help ik wel met de BBQ ofzo
Ik raak wel redelijk enthousiast zo, eens wachten wat de datum word en hoe het zit met mijn school (zit op een sich heil school, een uurtje skippen zit er niet in omdat ik max 6 procent mag missen anders geen examens etc)
Ik denk dat er dan wel een mogelijkheid is om met een auto en motoraanhangertje voor 2 brommers tegaan dus met mijne nog ruimte voor 1