Pagina 4 van 8

Geplaatst: 06 nov 2006, 11:18
door YamaSam
nog geen nieuws?

ik kan haast beginnen vijlen aan mn fs1-cyl, hij is onderhand netjes gerodeerd

Geplaatst: 06 nov 2006, 16:43
door Riemer
nee, hij zou m brengen, als hij in de buurt zou zijn. ik zal m eens bellen, dat hij ze wel op mag sturen, die 6.50 kom ik ook wel overheen.

Geplaatst: 06 nov 2006, 17:48
door YamaSam
salnognizijn!

Geplaatst: 07 nov 2006, 12:33
door edje
YamaSam schreef:salnognizijn!



:?: :oops: :?:

Geplaatst: 07 nov 2006, 13:28
door Handyman
edje schreef:
YamaSam schreef:salnognizijn!



:?: :oops: :?:


"Het zal nog niet zo zijn." :D

Geplaatst: 07 nov 2006, 16:02
door edje
:P

Geplaatst: 10 nov 2006, 11:06
door YamaSam
nu ben ik er echt zeker van, dat onderaan je piston, een schuine kant vijle, weldegelijk de prestaties en de smering verbeteren,

met 250km rodage ben ik ervanaf,
en merkelijk minder kool op de piston sinds het vijlen

Geplaatst: 10 nov 2006, 11:12
door Tombo
waar bedoel je, aan de kop van de zuiger? of aan het zuigerhemd?

Geplaatst: 10 nov 2006, 11:36
door YamaSam
Tombo schreef:waar bedoel je, aan de kop van de zuiger? of aan het zuigerhemd?

hemd, de onderste rand, waar je hem opzet als je'm op tafel zou zetten..

in't terugkomen krijg je dan n soort trechter, die meer mengsel en olie tussen piston en cyl perst

Geplaatst: 10 nov 2006, 11:48
door Tombo
ohjah ik snap wat je bedoelt

Geplaatst: 13 nov 2006, 22:21
door Tombo
fs-ael schreef:ik zal es ff naar men 45 mm k-star gaan kijken das wel een leuke cilinder 8)

en al gedaan?

Geplaatst: 14 nov 2006, 13:17
door Jelle
kan iemand bevestigen dat dit echt beter gaat?

Geplaatst: 14 nov 2006, 13:42
door Tombo
wat beter gaat

Geplaatst: 14 nov 2006, 14:12
door YamaSam
Tombo schreef:wat beter gaat

denk dat hij het over die pistonvijling heeft?

naar mijn idee dus wel, maar er zullen er me zeker tegenspreken..
heb er in ieder geval nog nooir één vastgereden waark't mee gedaan had

Geplaatst: 14 nov 2006, 14:39
door Tombo
ik weet niet, zoiets zou je onder gecontroleerde omstandigheden moeten doen. Iedereen heeft een andere rijstijl of gebruikt ander materiaal. Als je standaard altijd al de boel goed afsteld (zo te zien doe jij dat wel :P) en de boel goed warmdraait heb je weinig kans dat hij echt kapot loopt. Vaak ligt het indirect aan de mensen zelf als iets vast/kapot loopt.