Wat zou je morgen wel es aan je brommer kunnen doen?
-
- 5000km gereden
- Berichten: 6744
- Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
- Locatie: gent
- Jeti
- 17500km gereden
- Berichten: 19340
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
fs1willem schreef:De FS1-P even buiten zetten, afstoffen, benzinekraan en uitlaat vervangen... en even laten draaien.
Hier moet je zijn met dat ding

Linkje voor Willem
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
elentric nakijke,
momenteel geeft het achterlicht slecht contact, en als ik mijn hem afzet via het contactslot blijft hij draaien, enkel wanneer het achterlicht dan goed contact maakt gaat hij uit,
en het voorlicht doet helemaal niets.
Hopelijk is het snel opgelost en kan ik dan een mooi rondje rijde
momenteel geeft het achterlicht slecht contact, en als ik mijn hem afzet via het contactslot blijft hij draaien, enkel wanneer het achterlicht dan goed contact maakt gaat hij uit,
en het voorlicht doet helemaal niets.
Hopelijk is het snel opgelost en kan ik dan een mooi rondje rijde
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
- HotWheels
- 500km gereden
- Berichten: 869
- Lid geworden op: 31 okt 2008, 19:31
- Locatie: Lochristi (België)
jij zit vermoedelijk ergens met een slechte massa (vocht, oxidatie, roest, verf, ...)
je contactslot zorgt ervoor als je hem uitzet dat de ontsteking met massa verbonden wordt (dus ... als je geen goede massa hebt ...)
en als je A-licht 'goed contact maakt' vindt ie langs die weg een goede massa en .. valt ie stil
succes bij het foutzoeken gewenst maarten
je contactslot zorgt ervoor als je hem uitzet dat de ontsteking met massa verbonden wordt (dus ... als je geen goede massa hebt ...)
en als je A-licht 'goed contact maakt' vindt ie langs die weg een goede massa en .. valt ie stil
succes bij het foutzoeken gewenst maarten

-
- 2000km gereden
- Berichten: 2208
- Lid geworden op: 31 mei 2011, 16:57
Het 2F2-frame van een derde laag zwart voorzien... het schijfremsysteem schoonmaken en controleren (als de post het tenminste komt brengen)... de achterwielas voorzien van de laatste vulbus en kijken of het dan allemaal een beetje klopt...
Tja, en dan is er waarschijnlijk niets meer om mij tegen te houden de 2F2 te gaan opbouwen, hoewel je natuurlijk altijd wel weer tegen iets aanloopt
.
Tja, en dan is er waarschijnlijk niets meer om mij tegen te houden de 2F2 te gaan opbouwen, hoewel je natuurlijk altijd wel weer tegen iets aanloopt

-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Twowheeler schreef:Weer gangbaar maken.
Kan ik ermee naar m'n werk
EN dat gaat dus niet door. Stuk uit de zuiger..
Voorlopig doe ik er weer even niks aan. Heb nog wel die rammel zuiger liggen, dan doe ik die erop en 10 koppakkingen.
Maar wordt wel een beetje moe van die heethoofdige fs1's, toch maar een allu cilindertje anders.
Heb jij nog liggen gino? Heb nog een puch kopje dat er mooi bij past, die moet nog wel ff gedraaid worden.
Wel jammer zo met dit mooie weer.
Denk ook dat ik voorlopig alles laat staan en voor een motor ga sparen.
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
marco schreef:Met de meeting had je toch ook al last van warmlopers?
Je hebt die 257 cilinder toch nog?
Ja dat was met de f5b. Bleek een te kleine sproeier toen. Maar die heeft ook een gat

Probleem is dat die 257 er dus opzat nu. en die heeft het altijd perfect gedaan en super hard gelopen. Alleen werd hij nu veel te warm op de een of andere manier. Zit zelfs een extra koppakking in

Dus nu heb ik alleen die rammelende pro-x zuiger voor in de f5b nog. Dan heb ik iig weer een lopende brommer.
Daarna maar ff verder kijken. ajh klinkt wel goed. Als ik dan gewoon klaar ben met alles zal dat mooi zijn