Twowheeler schreef:haha, ok dan stel ik dat ouder worden nog even uit
doe dat maar ja na je 45ste ofzo begint de ellende , dan gaan ze meneer tegen je zeggen
krijg je pijn op plaatsen waarvan je eerst niet eens wist dat het daar pijn kan doen je bent dan te oud voor de jongeren en te jong voor de ouderen maar ach that,s life.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
doe dat maar ja na je 45ste ofzo begint de ellende , dan gaan ze meneer tegen je zeggen krijg je pijn op plaatsen waarvan je eerst niet eens wist dat het daar pijn kan doen je bent dan te oud voor de jongeren en te jong voor de ouderen maar ach that,s life.
Ik was het na m'n 45e eigenlijk ook nog steeds niet van plan, ook al doet het soms wat meer pijn dan vroeger, toen ik nog onkwetsbaar was.
Ik moet nog een aantal aanmeldingen op de lijst erbij zetten, maar kan even niet op de PC waar ik dat altijd mee doe Nog even geduld svp. Hopelijk lukt het deze week
doe dat maar ja na je 45ste ofzo begint de ellende , dan gaan ze meneer tegen je zeggen krijg je pijn op plaatsen waarvan je eerst niet eens wist dat het daar pijn kan doen je bent dan te oud voor de jongeren en te jong voor de ouderen maar ach that,s life.
Ik was het na m'n 45e eigenlijk ook nog steeds niet van plan, ook al doet het soms wat meer pijn dan vroeger, toen ik nog onkwetsbaar was.
Niels schreef:Ik moet nog een aantal aanmeldingen op de lijst erbij zetten, maar kan even niet op de PC waar ik dat altijd mee doe Nog even geduld svp. Hopelijk lukt het deze week
Yes, het is gelukt (kreeg van die meldingen van illegale software enz. enz. ).
Alle aanmeldingen die ik heb gehad staan nu online.