
Ik vraag me dan overigens wel af waarom die 2F2 met deze cilinder destijds dik over de 80 reed terwijl ik het gas nog niet eens geheel open had omdat er geen achterrem opzat

NIX schreef:Ik ook. Aan de andere kant, vroeger gingen alle FS1's 130 met een FS1 cilinder en snelle schijf.
NIX schreef:Ik ook. Aan de andere kant, vroeger gingen alle FS1's 130 met een FS1 cilinder en snelle schijf.
fs1willem schreef:marco schreef:fs1willem schreef:
Vraagje aan de experts : wat is het verschil tussen 13-39 en 15-44 ? Beide komen namelijk uit op een verhouding van (ongeveer) 1:3.
De lengte van de ketting
Dat idee had ik ook eigenlijk!
marco schreef:fs1willem schreef:marco schreef:fs1willem schreef:
Vraagje aan de experts : wat is het verschil tussen 13-39 en 15-44 ? Beide komen namelijk uit op een verhouding van (ongeveer) 1:3.
De lengte van de ketting
Dat idee had ik ook eigenlijk!
Kortere ketting is minder weerstand maar meer slijtage.