Nog eens goed kijken naar het kleurverschil tussen het blok/luchtfilterhuis en het achterspatbord . Bijna niet zichtbaar, maar op onderstaande foto toch wel duidelijk . Hoewel op beide dezelfde kleur zilver is gebruikt zit er toch enigszins verschil in. Waarschijnlijk door de blanke laklaag. Als het blok voor verdere revisie weg is maar even de carterkappen, luchtfilterhuis en kettingrand opnieuw spuiten en dan laten aflakken door de spuiter. De voorvork zou eigenlijk ook moeten, maar die zit wat verder weg van de rest, dus dat valt wellicht minder op. En ach, kan eventueel altijd nog... moet een beetje bezig blijven .
En dan zaterdag maar even een 39-tands monteren en testrijden. Er zit nu een vlakke kop op de originele FS1-cilinder en dat trekt inderdaad een stuk beter dan met de originele kop. Ook is het inhouden bij kwart/half gas opgelost. Dus nu kan ik even kijken of ze met 13-39 prettig vooruit komt .
Vandaag 13-39 getest, FS1 trekt prima door in 4. Deze week eens 15 voor monteren. De 2F2 was héél snel met deze cilinder. Ik heb er dus het volste vertrouwen in .
marco schreef:De Beemster is zo vlak als het maar kan.
De Beemster is een kuil... dat houdt in dat ik een berg op moet als ik er uit wil .
15-39 zat ook op de 2F2 met deze cilinder (originele FS1 met tattoo : 000) en dat ging als een speer. En als ik het niet probeer zullen we het nooit weten .