Wat zou je morgen wel es aan je brommer kunnen doen?

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Plaats reactie
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

hahaha ok :lol: dan zoekt ze er zelf maar 1
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23443
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

Klaar maken voor de rit van zondag.
Yamaha Sheriff 1981
fs1willem
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2208
Lid geworden op: 31 mei 2011, 16:57

Bericht door fs1willem »

Nog eens goed kijken naar het kleurverschil tussen het blok/luchtfilterhuis en het achterspatbord :? . Bijna niet zichtbaar, maar op onderstaande foto toch wel duidelijk :shock: . Hoewel op beide dezelfde kleur zilver is gebruikt zit er toch enigszins verschil in. Waarschijnlijk door de blanke laklaag. Als het blok voor verdere revisie weg is maar even de carterkappen, luchtfilterhuis en kettingrand opnieuw spuiten en dan laten aflakken door de spuiter. De voorvork zou eigenlijk ook moeten, maar die zit wat verder weg van de rest, dus dat valt wellicht minder op. En ach, kan eventueel altijd nog... moet een beetje bezig blijven :roll: .

Afbeelding
fs1willem
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2208
Lid geworden op: 31 mei 2011, 16:57

Bericht door fs1willem »

En dan zaterdag maar even een 39-tands monteren en testrijden. Er zit nu een vlakke kop op de originele FS1-cilinder en dat trekt inderdaad een stuk beter dan met de originele kop. Ook is het inhouden bij kwart/half gas opgelost. Dus nu kan ik even kijken of ze met 13-39 prettig vooruit komt 8) .
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23443
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

Heb je nu al een kenteken?

Het word trouwens wel k*t weer de aankomende dagen.
Yamaha Sheriff 1981
fs1willem
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2208
Lid geworden op: 31 mei 2011, 16:57

Bericht door fs1willem »

marco schreef:Heb je nu al een kenteken?

Het word trouwens wel voorbips weer de aankomende dagen.


Nee, keuring doe ik volgend jaar februari/maart. Deze winter wordt het blokje nog verder gereviseerd.

Ja, het weer zit niet echt mee... proefritje 13-39 maar even uitstellen.
Gebruikersavatar
clamdxp
500km gereden
500km gereden
Berichten: 625
Lid geworden op: 08 aug 2011, 20:23
Locatie: maastricht

Bericht door clamdxp »

fs1willem schreef:
marco schreef:Heb je nu al een kenteken?

Het word trouwens wel voorbips weer de aankomende dagen.


Nee, keuring doe ik volgend jaar februari/maart. Deze winter wordt het blokje nog verder gereviseerd.

Ja, het weer zit niet echt mee... proefritje 13-39 maar even uitstellen.


gaat prima werken.
althands bij mij dan f5b 16er carb en 32mm pijp.
trekt als een tierelier en echt sterk.
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10822
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Bij een F5B is dat prima, bij een FS1 ga je een gat tussen 3 en 4 krijgen als het geen 60cc is.
Kijk eerst even in de FAQ.
fs1willem
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2208
Lid geworden op: 31 mei 2011, 16:57

Bericht door fs1willem »

Vandaag 13-39 getest, FS1 trekt prima door in 4. Deze week eens 15 voor monteren. De 2F2 was héél snel met deze cilinder. Ik heb er dus het volste vertrouwen in 8) .
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23443
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

15-39 is echt veels te zwaar.
Yamaha Sheriff 1981
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Bericht door ginofs1 »

marco schreef:15-39 is echt veels te zwaar.



Nee man.
Hij woont boven op een berg
:lol:
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23443
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

De Beemster is zo vlak als het maar kan.
Yamaha Sheriff 1981
fs1willem
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2208
Lid geworden op: 31 mei 2011, 16:57

Bericht door fs1willem »

marco schreef:De Beemster is zo vlak als het maar kan.


De Beemster is een kuil... dat houdt in dat ik een berg op moet als ik er uit wil :wink: .

15-39 zat ook op de 2F2 met deze cilinder (originele FS1 met tattoo : 000) en dat ging als een speer. En als ik het niet probeer zullen we het nooit weten :roll: .
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23443
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

Je mag alles proberen natuurlijk maar dat is echt een zware vertanding.

Ik denk dat die flink terug valt in zijn vierde versnelling.
Yamaha Sheriff 1981
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10822
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Een 50cc FS1 gaat op een 4-bak nog niet eens met 15/44. In de meeste gevallen is 14/44 nog te zwaar.
Kijk eerst even in de FAQ.
Plaats reactie