En dan te bedenken dat ik 25 jaar geleden voor een meniscus operatie
een week het ziekenhuis in moest.
De laatste keer, 9 jaar geleden, was dat inderdaad 's morgens
erheen en 's middags weer naar huis
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Wist je dat ik (rond deze tijd) mijn FS1 10 jaar heb Wist je dat ondertussen mijn 3e motorblok Wist je dat rond de 3 cilinders gesneuveld en zo rond de 5 zuigers.
Wist je dat 1 valpartij
Wist je dat mijn FS1 de m'n beste aankoop OOIT was
Nouja, niet perse gaar. Toen ik 'm kocht zat er een 2RU blok onder, en het originele blok had ik in onderdelen liggen. Dat heb ik toen nog met Niels gereviseert. Dat blok heeft 't zo'n 8 jaar uitgehouden, totdat (ik denk) 1 van de krukaskeerringen kapoet is gegaan in Brighton.
Nu hangt er een vers 2RU blok onder
Tombo schreef:Wist je dat ik (rond deze tijd) mijn FS1 10 jaar heb Wist je dat ondertussen mijn 3e motorblok Wist je dat rond de 3 cilinders gesneuveld en zo rond de 5 zuigers. Wist je dat 1 valpartij Wist je dat mijn FS1 de m'n beste aankoop OOIT was
Ik heb mijne nu bijna 16 jaar en nog het eerste motorblok.
3 zuigers verbruikt en 3x gevallen.
Tombo schreef:Nouja, niet perse gaar. Toen ik 'm kocht zat er een 2RU blok onder, en het originele blok had ik in onderdelen liggen. Dat heb ik toen nog met Niels gereviseert. Dat blok heeft 't zo'n 8 jaar uitgehouden, totdat (ik denk) 1 van de krukaskeerringen kapoet is gegaan in Brighton. Nu hangt er een vers 2RU blok onder
Ja, als je al een nieuw (ander) blok eronder hangt als je keerring stuk is, zo kom je wel aan 3 Of is er daarmee meer onherstelbaar beschadigd?
Nee, kon nog wel gerepareerd worden denk ik, maar vond het wel eens tijd voor wat anders. Het blok wat ik nu heb is in principe gewoon nieuw (nieuwe krukas, lagers, keerringen, cilinder etc.)