gino schreef:Poe dat is niet mis . Maar dat is ook geen sport voor de 40+ ers. Beterschap makker
Camiel schreef:beterschap!!
the_destroyers schreef:
Bedankt allemaal, het is zeker geen kattepis.
Ging hard onderuit in de bocht, ik kwam op mijn been terecht en viel daarna voorover.
ik zal niet in details treden, maar er komt aardig wat viezigheid uit.....
Mijn trouwe vierwieler had teveel gedronken. Water wel te verstaan. Als gevolg van verstopte afvoertjes liep er water naar binnen via de bedrading en kwam deels uit in de DME. En dan stopt ze ermee . De boel gedemonteerd, van de nodige "corrosie" ontdaan en gedroogd. Ze loopt gelukkig weer als een zonnetje . Maar wel gelijk de DME ondersteboven teruggeplaatst zodat er geen water meer in kan lopen.
Aan de andere kant moet ik eigenlijk veel vaker de afvoertjes schoonmaken, maar ja, dat schiet er nog weleens bij in .
gino schreef:Poe dat is niet mis . Maar dat is ook geen sport voor de 40+ ers. Beterschap makker
the_destroyers schreef:
Bedankt allemaal, het is zeker geen kattepis. Ging hard onderuit in de bocht, ik kwam op mijn been terecht en viel daarna voorover. ik zal niet in details treden, maar er komt aardig wat viezigheid uit.....
Tombo schreef:Ja. Ik ben afgelopen zondag ook gelaserd... Ik haalde een auto in met de motor, laat de snelheid weer afzakken, zie ik een paar 100 meter verderop een politieagent staan met z'n lasergun... Flink remmen enzo, ik sta er volgens mij mooi op. Maar ik ben niet aangehouden, dus ik verwacht eigenlijk geen boete (laten we het hopen )
Met laseren houden ze je aan. Alleen een flitspaal of 3-poot zet je op de foto die je later thuis krijgt.
Ok. Dat las ik eigenlijk ook overal op de internets. Maar ook van een aantal die wel iets thusi hadden gekregen.. Nouja, ik ga er maar gewoon vanuit dat ik niks krijg.
the_destroyers schreef:
Bedankt allemaal, het is zeker geen kattepis. Ging hard onderuit in de bocht, ik kwam op mijn been terecht en viel daarna voorover. ik zal niet in details treden, maar er komt aardig wat viezigheid uit.....
Had je geen lange broek aan?
Nee, ik had inderdaad geen lange broek aan, dat skeelert niet echt handig.
Morgen maar even langs de dokter, want het begint dikker te worden, en dat is niet goed