Net terug uit Zuid-Frankrijk. Gisteren vertrokken om 21u en vandaag om 6.30u aangekomen.
De 1100km als enige chauffeur gereden met 3 plas pauzes van 10min ----> Kapot
Jeti schreef:Iets met een bepaald automerk met een logo met sterren in een ovaal aan het maken voor iemand........
Damn, niet verwacht dat spiegels zo lastig waren.. Vooral omdat je 2 lijntjes ziet, en steeds heel goed moet kijken welke je moet hebben.
Morgen verder, want ik krijg te weinig licht.
Jeti schreef:Iets met een bepaald automerk met een logo met sterren in een ovaal aan het maken voor iemand........
Damn, niet verwacht dat spiegels zo lastig waren.. Vooral omdat je 2 lijntjes ziet, en steeds heel goed moet kijken welke je moet hebben. Morgen verder, want ik krijg te weinig licht.
ja das lastig zo graveren op een spiegel.
wel erg leuk om te doen. ziet er goed uit.
heb ik vroeger ook nog gedaan, leuk om weer eens te zien.
Hij hoort trouwens hierbij.. Heb 9 spiegeltjes (of ja, nu nog 2, maar krijg er nog 7).. En per spiegel komt er dan een logo op: Subaru, MZ, Puch, Yamaha, Zundapp, Kaptein, Suzuki en Hanomag Henschel. Middelste tegeltje blijft dan leeg (3 rijen van 3 in een toekomstige badkamer of gang of wc ofzo).
Twijfel nog om het in te kleuren. Dan worden de logo's wel duidelijker van een afstand. Maar dat kan altijd nog.
ik had voor het inkleuren vroeger goud en zilverpasta, vooral op spiegels wordt het effect daar mooier van.
leuk idee trouwens zo.
wil zelf binnenkort proberen om glas te gaan etsen, zelf sjablomen maken met plotter (cameo silhouette) van mijn vriendin
ze hebben er speciale setjes voor. werkt volgens mij ook erg mooi.
heb er voorbeelden van gezien, erg strak
Daar heb ik inderdaad ook aan zitten te denken, om het Yamaha logo in ets te maken.. Etspers (ding van 2 x 1,5m met groot "stuurwiel") staat hier in de garage.
Dus dat is misschien voor later
Voor mensen die geen flauw idee hebben waar ik het over heb, zoiets dus:
(en nee, niet voor plaatwerk )