fs1man schreef:das waar ben ik nu ook aan t doen kijk maar naar mijn spatbord maar dat is natuurlijk maar tijdelijk, zo,n tankje is toch redelijk definitief
Spatborden zijn er toch genoeg ??? niet druk bij jou trouwens daar in nijmegen en omgeving
fs1man schreef:das waar ben ik nu ook aan t doen kijk maar naar mijn spatbord maar dat is natuurlijk maar tijdelijk, zo,n tankje is toch redelijk definitief
Spatborden zijn er toch genoeg ??? niet druk bij jou trouwens daar in nijmegen en omgeving
nah hier moet er een op zonder goot en ik moet ook nog 2 van die lange 3e9 knipperlichten hebben
die zijn niet nieuw meer te koop die achterop moeten wel, ik wacht eigenlijk op een goedkope 3e9 sloper
op marktplaats
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
fs1man schreef:... en ik moet ook nog 2 van die lange 3e9 knipperlichten hebben die zijn niet nieuw meer te koop die achterop moeten wel, ik wacht eigenlijk op een goedkope 3e9 sloper op marktplaats
Volgens het onderdelenboekje van de 2F2 (Hollandse versie) zouden de knipperbollen van een 2F2 kort voor voor en lang voor achter zijn. Bovendien zitten de glaasjes daarvan vast met een schroefje aan de zijkant i.p.v. een aan de boven- en een aan de onderkant. Maar hier is op dit forum regelmatig verwarring over.