Keuring voor nieuwe brommers en scooters misschien. Niet voor bestaande voertuigen, lijkt me. Is echt niet te doen.
Echt, als jullie de S van scooter op de kentekenplaat krijgen, lach ik me helemaal kapot Misschien een "O" van oldtimer voorstellen? Of OB (oldtimer bromfiets).
Jeti schreef:Keuring voor nieuwe brommers en scooters misschien. Niet voor bestaande voertuigen, lijkt me. Is echt niet te doen. Echt, als jullie de S van scooter op de kentekenplaat krijgen, lach ik me helemaal kapot Misschien een "O" van oldtimer voorstellen? Of OB (oldtimer bromfiets).
Jeti schreef:Keuring voor nieuwe brommers en scooters misschien. Niet voor bestaande voertuigen, lijkt me. Is echt niet te doen. Echt, als jullie de S van scooter op de kentekenplaat krijgen, lach ik me helemaal kapot Misschien een "O" van oldtimer voorstellen? Of OB (oldtimer bromfiets).
Nieuwe brommers of scooters zijn toch verondersteld deftig en legaal en al dat gedoe uit de fabiek te komen?
Dat ik weet waarom mijn ty zo belabberd reed op een bepaald moment in maasbracht
-> 700 ml tweetaktolie op een kleine 400 km dus ongeveer 1:20 Oliepomp er maar eens uitzwieren binnekort..
Tombo schreef:Ja, zeker een tof weekend voorlopig weer genoeg alcohol gehad Vanochtend uitgeslapen tot 8:00 en weer aan het werk. Naja, bijna weekend gelukkig