Cylinder en pistonmodificaties
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 2000km gereden
- Tombo
- 17500km gereden
Ja, alleen het is echt kiele kiele kwa wand wat je overhoud
je gaat echt net langs de buitenwand. 1 poortje was er bij mij net doorheen, vandaar dat ik hem niet lekvrij kreeg
maar dat heb ik alweer gefixed. Van de week gaan we hem monteren op falko's brommer, kijken wat dat doet nu hij helemaal lekvrij is. 

- Tombo
- 17500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
Tombo schreef:Gungum, maar ik heb het gister geprobeerd en na 500 meter lekte hij al weer![]()
Lassen gaat lastig (is gietijzer), dus ik ga ff kijken hoe ik dat op kan lossen. Mss met iets van hittebestendige epoxy achtig iets ofzo
er zijn verschillende soorten gietijzer he

- Tombo
- 17500km gereden
YamaSam schreef:da gaat ni simpel worden... hoop wél dat het lukt!
Nee precies, ik hoop het ook. Ik ben nu een beetje aan het zoeken naar wat oplossingen. Schijnt dat Devcon goed spul ervoor op de markt heeft, ik heb wel eens gezien dat ze er poorten van cilinders mee dicht maakten, dan moet je er ook maar vertrouwen in hebben

edje schreef:Tombo schreef:Gungum, maar ik heb het gister geprobeerd en na 500 meter lekte hij al weer![]()
Lassen gaat lastig (is gietijzer), dus ik ga ff kijken hoe ik dat op kan lossen. Mss met iets van hittebestendige epoxy achtig iets ofzo
er zijn verschillende soorten gietijzer hesommigen zijn best te lassen, ik dacht dat je cilinders ook redelijk makkelijk kon lassen
Van de chinese pisbakkengietijzer verwacht ik niet veel

-
- Site Admin
Over poorten gesproken, hoeveel % van de boring zouden jullie de uitlaat en inlaatpoort maken?
En zouden bij een FS1 de inlaatkanalen ook groter moeten als je de inlaat zelf vergroot, want volgens mij zijn de inlaatkanalen iets groter dan de poort zelf zegmaar...
@ Tom: kan je niet de massa om in te boren bij voorbaat groter maken met een of ander goedje?
En zouden bij een FS1 de inlaatkanalen ook groter moeten als je de inlaat zelf vergroot, want volgens mij zijn de inlaatkanalen iets groter dan de poort zelf zegmaar...
@ Tom: kan je niet de massa om in te boren bij voorbaat groter maken met een of ander goedje?