NIX schreef:Ik snap niet dat mensen zich überhaupt vervelen, ik heb alleen maar te weinig tijd.
Ik ook Nix veel te weinig en moet het verplicht rustig aan doen ....
Meeste ga weer weg heb wat apart voor me eigen gehouden
Wel leuk dat er ook een belgisch tintje aanzit er ziet een hele oude( Race) fiets bij van het merk AJAX
2 buitenboordmotoren Antiek waarvan 1 de Berini Boatmaster is ...
Deze zal voortaan in Belgie te bezichtigen zijn in het belgisch fietsmuseum ...... bleek uit 1904 te zijn en 1 van de allereerste koersfietsen ... welicht heeft hij meegereden in de tour de france ......
Jij bent weer een paar punten in mijn achting gestegen!
NIX schreef:Ik snap niet dat mensen zich überhaupt vervelen, ik heb alleen maar te weinig tijd.
Ik ook Nix veel te weinig en moet het verplicht rustig aan doen ....
Meeste ga weer weg heb wat apart voor me eigen gehouden
Wel leuk dat er ook een belgisch tintje aanzit er ziet een hele oude( Race) fiets bij van het merk AJAX
2 buitenboordmotoren Antiek waarvan 1 de Berini Boatmaster is ...
Deze zal voortaan in Belgie te bezichtigen zijn in het belgisch fietsmuseum ...... bleek uit 1904 te zijn en 1 van de allereerste koersfietsen ... welicht heeft hij meegereden in de tour de france ......
Jij bent weer een paar punten in mijn achting gestegen!
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen een 3E9/DX zadel, en een street zadel?
Ik weet dat een street/P-tje smaller is, maar hoeveel?
En iets met de "banen" bovenop ofzo?
Geloof dat de oude types geen chrome kontje hebben toch?
Volgens mij horen die kruiskopjes gewoon ??
Zitten alleen aan de achterkant, langs de zijkant zitten wel dichte knopjes.
Had een ander kontjes-zadel voor op de FSE9, maar lang niet zo mooi als deze, dus kwam goed uit.
Helmslotje zocht ik ook nog, dus nu ook mooi gevangen. Had al bijna 20 euro betaald voor eentje op marktplaats. Nu kan ik er 2 kopen voor dat geld (als die er hadden gelegen.. )