FS1 meeting Milsbeek 28 april 2012

Kondig hier ritten en/of beurzen aan
Plaats reactie
rob-w-c
500km gereden
500km gereden

Bericht door rob-w-c »

Goed bezig gozer :D :D
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door fs1man »

hoho ik bedoelde het niet als kritiek dat ik vorig jaar niet op de site stond maakt mij helemaal niets uit en dat dit jaar de aanmelding ook niet door komt wijt ik aan outlook die gebruik ik niet en waarschijnlijk komt de aanmelding dan niet aan.
kritiek op de organisatie heb ik ook niet ga er maar eens aan staan DE FS1 meeting van het jaar organiseren en een tourrit goed laten verlopen.
vorig jaar was een beetje jammer maar andere jaren is het toch goed gegaan bovendien is het ook vorig jaar leuk geweest ondanks de spitsing zeg maar.
Deze meeting is de enige die ik bezoek gewoon omdat het een fs1 meeting is die andere merken intreseerde me in the seventees al niet en nu nog niet dat is de enige reden dat ik geen andere ritten rij.
vorig jaar was trouwens mijn eerste rit met dit forum en is me zeker bevallen dat ik in nijmegen af haakten lag niet aan de rit maar aan mijn kont die had niet genoeg kilometers opgedaan voor deze afstand, daarom ben ik nu al meer aan het rijden op een hard zadel :lol:
als ik het goed begrepen heb regelt henk jan de accomodatie tombo met mpro de route en niels de financien tik me maar op de vingers als ik t fout heb :lol:
Ik zou graag mijn medewerking verlenen maar het probleem is dat mijn gezondheid niet elke dag hetzelfde is en daardoor niet echt betrouwbare afspraken kan maken.
daarom kan ik nooit degene zijn die kritiek moet leveren omdat je dat alleen maar kunt doen als je het zelf beter kunt.
Ik heb bewondering voor de tijd die de organisatie er in steekt. :wink:
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Je hebt het helemaal correct Jos!
Mss kan je wel helpen, op papier, over een stukje route, maar daar zal ik je binnenkort wel een berichtje over sturen ;)
Niels' zijn emailadres staat ook onderaan de aanmeldpagina. Dan kan je gewoon via je webbrowser een mailtje sturen. Het gaat normaal gesproken idd via Outlook.
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

wat heb ik vorig jaar gemist waarom iedereen zegt dat dat de minste was?

Ik weet alleen van een splitsing toen ik volgas met tom (en daarom dus wat mensen kwijt raakten) richting de eerste groep ben gereden toen Maarten pech had.
Dat soort momenten vind ik gewoon goud hoor :lol: .
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door fs1man »

dat is goed tom laat maar weten wat ik kan doen :wink:
Kan eventueel ook wel stukjes route rijden om te kijken of er verrassingen in zitten ofzo.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

@ Sjoerd
Lees de berichten van Rob en Camiel terug. Daarin staan hun opmerkingen en verbeterpunten.
In het topic van vorig jaar is ook al eea aangekaart toen volgens mij. Ook over het kwijtraken van groepjes mensen wat Jos aanhaalt. Is mij overigens ook overkomen in 2009 en 2011.

Volgens mij geldt gewoon voor iedereen nog dat de Milsbeek-meeting, DE FS1 meeting is en blijft. Als het echt slecht georganiseerd zou zijn, zouden mensen niet terug blijven komen en zou het er niet zo druk zijn.
Dus gewoon doorgaan.. Excuus als mijn opmerkingen tè negatief over kwamen.
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

Sjoerd was die vrijdagmiddag niet aanwezig op de camping dacht ik.
Yamaha Sheriff 1981
rob-w-c
500km gereden
500km gereden

Bericht door rob-w-c »

Precies en mensen moeten alles niet zo letterlijk nemen.
Er is altijd wel wat te verbeteren en van fouten leert men ook, ik heb alleen gereageerd om dat het opvalt dat er maar een paar mensen zijn die helpen met het geheel.
En henk jan heeft toch meestal het grootste deel daarvan gedaan om alles op zijn plaats te krijgen. En voor de rest respecteer ik ieder zijn inzet wat mogelijk is om alles geslaagd te krijgen. Bij deze gr rob
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

marco schreef:Sjoerd was die vrijdagmiddag niet aanwezig op de camping dacht ik.

Dat zou best kunnen, we kwamen met de brommer laat in de middag. Hadden graag nog wat geholpen, maar met 200km voor de boeg konden we niet te laat weg gaan ;) .
Maar voor mij was het wel een geslaagde meeting :D
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Heb ik wat gemist?
Kijk eerst even in de FAQ.
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

Wat Camiel zegt.
Yamaha Sheriff 1981
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Ik zie het al.

Even voor de duidelijkheid: er is 3 man organisatie voor een feest waar 35-50 man op af komt. Niels doet de site en haalt het geld op, Tom zet de rit uit als ie niet in Dubai zit en ik doe de rest omdat ik om de hoek woon. Meetal rij ik ook de bezemwagen omdat ik hier bekend ben en zo kan iedereen op zijn brommertje meerijden. Meer organisatie is er simpelweg niet. Dus of ik sjouw zelf alle meuk naar de camping op vrijdag of een paar mensen helpen me even. Als alles voor zaterdag 12.00 maar gefixt is, want dan begint het.

De meeting is op zaterdag, met een rit en barbeque en wie wil kan blijven slapen en die krijgt zondagochtend nog ontbijt ook. Daarna sjouw ik alle zooi weer naar huis en naar de slager nadat het is schoongemaakt. Door mij, of door mensen die zo aardig zijn en me een handje helpen. Dat hoeft niet, ik doe het gerust allemaal zelf, maar vele handen maken licht werk en zo ben ik tegen een uur of 1-2 weer helemaal op orde. Meestal zijn het dezelfde vriendelijke mensen die me helpen. Die maken geen deel uit van de organisatie, die helpen vrijwillig. Omdat ik alles weer netjes achterlaat, mag ik elk jaar terugkomen op de camping en mag ik alle spullen van de slager lenen. Zo hoop ik ook dit jaar weer dat enkelen me even helpen met opbouwen en met met name schoonmaken, dan kan ik zelfs zondag nog een stukje KMAJK-rit van Patrick meekarren. Ik wijs geen mensen aan die me moeten helpen. Ik vraag het soms wel aan mensen waarvan ik denk dat ze niet zoveel doen als de anderen, maar ik kan niemand dwingen, sterker, ik ga dat ook niet doen. Dat moet uit de mensen zelf komen, vind ik. En nogmaals, als ik geen hulp krijg, prima, dan poets ik alles gewoon zelf. Zo kan ik het ook niemand kwalijk nemen als ik ooit eens niet geholpen zou worden.

Nog wat. Mensen vinden het allemaal zo gezellig, dat ze in steeds groter getale op vrijdag al arriveren. Dat mag, dat kan, dat is gezellig, maar de meeting is dan gewoon nog niet begonnen en ik ben vaak zelfs nog aan het werk, die dag. Soms heb ik gewoon nog een afspraak in Utrecht, Apeldoorn of Den Haag in m'n apapakkie voor ik mijn lekkere kleren weer aanmag en kan komen kijken wie er al aangekomen is. Dat is de reden dat er naar een friettent gegaan wordt, dat er geen bier staat waar ik voor gezorgd heb en dat alle zooi nog ontbreekt of erbij staat alsof het zo van de wagen gesmeten is. Want dat is het dan ook. Zodra ik een deel van de bijdragen heb, ga ik alvast wat boodschappen doen, zodat we niet zonder zitten en ik zaterdag alleen nog wat bier bijhaal en de barbequezooi hoef op te halen, maar er staat dus niets klaar. Hetzelfde geldt voor de enthousiastelingen die al op donderdag of zelf nog eerder aankomen. Heel gezellig, maar de meeting begint echt pas zaterdag, alles wat er al eerder is, is bonus. Je bent welkom, maar snap wel dat de voorbereidingen nog in volle gang zijn.

Dit jaar zal het precies weer zo gaan. Het werkt goed zo, het is op te brengen qua geld en qua moeite en doorgaans heeft iedereen gewoon een goed weekend en hoef ik niet alles zelf te doen. Ik heb met Tom afgesproken dat ik wel een paar snelle stukken in de rit wil hebben, zoals we dat 2 jaar geleden hebben gedaan toen ik eindelijk een keer zelf meereed op mijn eigen beuner. Dat was blijkbaar goed bevallen, het was op overzichtelijke rechte stukken met weinig tot geen andere weggebruikers en aan het eind konden we makkelijk wachten op de rest die minder hard kon.

Ik denk dus dat we weer een leuk weekend gaan hebben, wie denkt dat ie wat extra kan betekenen voor de organisatie, mag zich bij mij melden.
Kijk eerst even in de FAQ.
henkie22222
500km gereden
500km gereden

Bericht door henkie22222 »

Ik heb er het volste vertrouwen in dat het een top weekend wordt.
En aangezien ik in de buurt woon en de beroerdste niet ben wil ik uiteraard helpen met alles.
Ik heb er echt zin in :wink:
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden

henkie22222 schreef:Ik heb er het volste vertrouwen in dat het een top weekend wordt.
En aangezien ik in de buurt woon en de beroerdste niet ben wil ik uiteraard helpen met alles.
Ik heb er echt zin in :wink:

+1
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Wat een zeikerds die fs1 rijders, ik ga bij de zundapp club :lol:
Plaats reactie