Eerst met de Moby van Camiel gereden om te testen. Ding trekt goed En daarna samen met die moby en olijfje vergeleken. Top ligt ongeveer gelijk (40 ), alleen die van Camiel trekt veel sneller op met 56 tands achtertandwiel. Maar houdt zichzelf ook nog wel wat tegen, dus voor een tandje groter proberen, zodat hij wat beter op toeren komt en wat sneller gaat.
En als alles mee zit, ding volgende week afleveren in Roosteren Beuncity. En m'n maxi en Black Metal weer ophalen.
Naar het stad gereden om wat lekkere versnaperingen te halen in het spaans winkeltje ^^
Echt zo'n gezellig oud ding vol met olijven en andere lekkernijen
jensje36 schreef:Naar het stad gereden om wat lekkere versnaperingen te halen in het spaans winkeltje ^^ Echt zo'n gezellig oud ding vol met olijven en andere [s]lekker[/s]Vatsigernijen
jensje36 schreef:Naar het stad gereden om wat lekkere versnaperingen te halen in het spaans winkeltje ^^ Echt zo'n gezellig oud ding vol met olijven en andere [s]lekker[/s]Vatsigernijen
Effe naar tante en nonkel gereden...
Op terugweg: Wegomlegging Bleek zalige omlegging te zijn Lekkere smalle bochtige wegjes tussen de velden en bossen...
In de donker Zo rijd ik het liefst echt relax vind ik dat
Tripje gemaakt Nu de zon nog eens schijnt...
Mssn sebiet langer toertje maken Heb foto's getrokken Ik kon het niet laten ...
Zal ze posten bij de sfeerfoto's
jensje36 schreef:Tripje gemaakt Nu de zon nog eens schijnt... Mssn sebiet langer toertje maken Heb foto's getrokken Ik kon het niet laten ... Zal ze posten bij de sfeerfoto's