thijs-66 schreef:Kap is nieuw dus zou goed moeten zijn
Nieuwe imi kap? Heeft hij het daar wel mee gedaan, of heb je dat dus veranderd? (wat ik een paar posts geleden vroeg..) En die as heb je dus afgeslepen? Dat is dan ook een verandering tov wanneer het nog werkte. Wat nog meer? Worm geklonken in nieuwe kap, of was dat al? Door wie wat wanneer hoe
Heb je er nu een kap op bestemd voor een FS1 met vaste voetsteun i.p.v. de originele ? Zou het kunnen dat de as nog iets te lang is en de boel zodanig vervormd ofwel bol gaat staan zodat de koppelingsstift niet ver genoeg kan worden ingedrukt ?
Ik bedenk maar even wat op afstand ...
Ik dank dat er nog minstens een halve centimeter af kan... wordt vijlen of nog een keer slijpen...
Kan inderdaad ook zijn dat de worm verkeerd om gemonteerd is. Plaats die van de oude kap eens en probeer het dan nog een keer.
Oke dat ga ik zeker doen even de oude kap er op zetten, heb er nu een voor steppenbalk. Maar leeraar op school zei dat ik die stift zou kunnen in duwen als die in de 1staat en dat die dan zou moeten ontkoppelen. Maar dat die dus niet
Dit is idd wel een imi kap de andere was ori. Wat ik mu heb veranderd is alleen dat asje afgeslepen waar die nu beetje lekt. Verder is daar niks gebeurd
Sorry, de pen indrukken? Met je hand? Dat lukt je niet. Je moet als je een andere kap hebt het wormwiel opnieuw afstellen. Check de FAQ. Heb je daar überhaupt gekeken?
Heb oude kap erop gezet en toen afgesteld was trouwens heel mooi en duidelijk uitgelegd, alleen heeft er bij mij nooit een veertje gezeten Maar met de nieuwe kap wil het maar niet lukken lijkt wel of die er te ver van af zit. En de nieuwe en oude kap zijn het zelfde op dat stukje, dus zou denken dat daar niks mee hoeft te gebeuren.