ik heb ook net bandjes besteld, en heb voor de michelin vm 100 gekozen. Heb op me andere fs1 wel michelin m29's, ze bevallen me wel goed maar slijten nogal snel. Deze dus maar eens proberen:
MisterBos schreef:ik heb ook net bandjes besteld, en heb voor de michelin vm 100 gekozen. Heb op me andere fs1 wel michelin m29's, ze bevallen me wel goed maar slijten nogal snel. Deze dus maar eens proberen:
Deze band heb ik ook op m'n achtervelg zitten, een 2.75.
Zat een 2.50 op, toch wel erg smal voor het achterwiel
Heb hier nog zo'n Michelin van bovenstaande foto liggen.
Is een 2.75 van Easyparts en heb hem eens op het achterwiel gemonteerd,
maar vond het toch niet zo mooi staan als de oriband en
heb hem dus weer vervangen zonder te gebruiken
2RU-ori schreef:Heb hier nog zo'n Michelin van bovenstaande foto liggen. Is een 2.75 van Easyparts en heb hem eens op het achterwiel gemonteerd, maar vond het toch niet zo mooi staan als de oriband en heb hem dus weer vervangen zonder te gebruiken
ow je bedoeld die op deze pagina staat?
dat profiel vind ik nou eigenlijk niet echt mooi
2RU-ori schreef:Heb hier nog zo'n Michelin van bovenstaande foto liggen. Is een 2.75 van Easyparts en heb hem eens op het achterwiel gemonteerd, maar vond het toch niet zo mooi staan als de oriband en heb hem dus weer vervangen zonder te gebruiken
ow je bedoeld die op deze pagina staat? dat profiel vind ik nou eigenlijk niet echt mooi
Hihi, ja vond het dus bij nader inzien ook geen mooi profiel
Het is vrij logisch dat die VM 100's snel slijten. Het is een vrij zachte band. De M29s daarin tegen is een stuk harder. Ik geloof dat de M45 ertussen ligt.
Slijten sneller dan de M29s maar bij nat weer ben je er wel een stuk beter mee af!
hmm k kan nergens m29's in 2.75 vinden, bestaan die wel? en hoe zit het met de binnenband want die heb je ook alleen maar tot 2.50,
kan een 2.50 binnen band ook gewoon in een 2.75 of heb je echt persee een 2.75 nodig