Benzine

Alles over de techniek en sleutelen
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

Jeti schreef:Hier was het 1,8x zag ik vanmiddag :cry:
Dus die 10 ct verschil klopt dan wel.
Volgende week bus maar weer volgooien in BE. Naar Wellen en terug, en heenreis Maasbracht red ik net. (of eigenlijk net niet, dus hier toch maar 5l bijtanken)

Tank dan wel in niet aan de autosnelweg, daar is het altijd duurder! Bij mijn weten toch! ;)
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot

Bericht door ginofs1 »

ja klopt
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Ik tank nooit aan de snelweg, behalve toen ik die tankpas had :lol:
gklijnhout
250km gereden
250km gereden

Bericht door gklijnhout »

Aan het eind van de zomer 2012 al mijn oldie`s winter klaar gemaakt daarbij de tankjes en carburateurs leeg gemaakt en gevuld met 0.5 liter Aspen benzine waarop zij even hebben gelopen zodat de slang en carburateur weer vol stond.
Nu het voorjaar weer voor de deur staat mijn FS1 van stal en uit de conservering gehaald daarna was ik benieuwd of de belofte`s van Aspen klopte en of hij wilde starten.
Ik moet toegeven kraan open 2x kicken en gelijk goed lopen wel even wat roken maar hij doet het.
Andere jaren wel eens anders geweest uitgedroogde pakkingen en ook wel eens de hele straat uit moeten duwen om de boel weer aan het draaien te krijgen.
Tot op dit moment positief resultaat dus.

Gert.
scirocco
500km gereden
500km gereden

Bericht door scirocco »

gklijnhout schreef:Aan het eind van de zomer 2012 al mijn oldie`s winter klaar gemaakt daarbij de tankjes en carburateurs leeg gemaakt en gevuld met 0.5 liter Aspen benzine waarop zij even hebben gelopen zodat de slang en carburateur weer vol stond.
Nu het voorjaar weer voor de deur staat mijn FS1 van stal en uit de conservering gehaald daarna was ik benieuwd of de belofte`s van Aspen klopte en of hij wilde starten.
Ik moet toegeven kraan open 2x kicken en gelijk goed lopen wel even wat roken maar hij doet het.
Andere jaren wel eens anders geweest uitgedroogde pakkingen en ook wel eens de hele straat uit moeten duwen om de boel weer aan het draaien te krijgen.
Tot op dit moment positief resultaat dus.

Gert.

Zo doe ik dat ook en bevalt mij ook prima benzine van tegenwoordig is ronduit troep aan het worden met al die toevoegingen
Plaats reactie