uitlaat nat.

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

YamaSam schreef:niet mee eens, tegen dat dat mengsel achteraan de pijp is, is de benzine reeds lang vervlogen door de warmte, wat rest is de olie die erinzit volgens mij..

Ik schreef verbranden en bedoelde verdampen. Sorry.
Kijk eerst even in de FAQ.
clamdxp
500km gereden
500km gereden

Bericht door clamdxp »

betekend dit dan niet gewoon teveel olie verhouding in de benzine?
en zou ik dan toch gewoon 1op 50 kunnen mengen?
mijn andere brommertjes van vroeger deed ik altijd 1op 50 juist bij de fs1 hoor ik altijd 1op40. waar zit het grote verschil?
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Neehee.... Het hoort gewoon zo. Ga maar eens wat andere 2T uitlaten bekijken.
clamdxp
500km gereden
500km gereden

Bericht door clamdxp »

NIX schreef:Neehee.... Het hoort gewoon zo. Ga maar eens wat andere 2T uitlaten bekijken.

henk jan ik neem dat ook echt van je aan. en het is voor mij ook geen probleem inzoverre aangezien hij prima rijd.
maar ik heb heel wat uitlaten bekeken voornamelijk zundapp en daar zie ik die drap niet.
wel zwarte aanslag maar daar druppelt geen olie vanaf. ik moet gewoon na iedere rit mijn uitlaat schoon vegen anders heb ik oliedruppels op de vloer vandaar dit topic.
hij blijft zoals hij is en ga ook niet expirimenteren met de olieverhouding aangezien menig fs1 man mij geadviseerd heeft 1op 40 te smeren
dat zal uiteraard niet voor niks zijn.
in ieder geval bedankt mannen voor de nuttige tips en uitspraken waar ik eens over ga nadenken.
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

NIX schreef:
YamaSam schreef:niet mee eens, tegen dat dat mengsel achteraan de pijp is, is de benzine reeds lang vervlogen door de warmte, wat rest is de olie die erinzit volgens mij..

Ik schreef verbranden en bedoelde verdampen. Sorry.

met slechts enkele stokslagen kom je er ditkeer vanaf hoor! ;)
when men were men, and helmets were for divers
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Dat valt dan weer mee, gelukkig.
maartuh
100km gereden
100km gereden

Bericht door maartuh »

ik had het ook een beetje en toen bleek dat mijn voetpakking niet goed zat, de 2 bovenste poorten werden geblokkeerd door de pakking (zat een kwartslag gedraaid) sleutelblunder he :)
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

clamdxp schreef:
NIX schreef:Neehee.... Het hoort gewoon zo. Ga maar eens wat andere 2T uitlaten bekijken.

henk jan ik neem dat ook echt van je aan. en het is voor mij ook geen probleem inzoverre aangezien hij prima rijd.
maar ik heb heel wat uitlaten bekeken voornamelijk zundapp en daar zie ik die drap niet.
wel zwarte aanslag maar daar druppelt geen olie vanaf. ik moet gewoon na iedere rit mijn uitlaat schoon vegen anders heb ik oliedruppels op de vloer vandaar dit topic.
hij blijft zoals hij is en ga ook niet expirimenteren met de olieverhouding aangezien menig fs1 man mij geadviseerd heeft 1op 40 te smeren
dat zal uiteraard niet voor niks zijn.
in ieder geval bedankt mannen voor de nuttige tips en uitspraken waar ik eens over ga nadenken.

Bij mij ligt er ook altijd een beetje olie op, bij alle kreidlers die ik ken ook ;)
Bij mij heeft de vorige eigenaar het verholpen door een klein sleufje erin te slijpen, zodat tijdens het rijden het meest al wegloopt :lol:
IK rijd wel met een luhac pijp
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

the_destroyers schreef:Bij mij ligt er ook altijd een beetje olie op, bij alle kreidlers die ik ken ook ;)
Bij mij heeft de vorige eigenaar het verholpen door een klein sleufje erin te slijpen, zodat tijdens het rijden het meest al wegloopt :lol:

Is niet nodig die luhac uitlaten scheuren vanzelf wel.
Yamaha Sheriff 1981
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

marco schreef:
the_destroyers schreef:Bij mij ligt er ook altijd een beetje olie op, bij alle kreidlers die ik ken ook ;)

Is niet nodig die luhac uitlaten scheuren vanzelf wel.

:lol:

bij mij niet! ;)
Plaats reactie