Zolang je het bij standaard opvoerspul houdt en niet met extreme compressieverhoudingen en rare ontstekingstijdstippen gaat spelen voldoet euro 95. Dat geldt dus voor 99% van de mensen hier.
Super 95 of Super 98, wat is het beste?
- Tombo
- 17500km gereden

- Berichten: 18370
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
-
YamaSam
- 10000km gereden

- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
volledig mee eens..
maar als ze dan gaan 'tunen' wat doen ze dan?
uitlaat (wordt er meestal even slechter op dan :rolleyes: )
en modewoord van de moment kopvlakken! toch?
verhogen van de temperatuur is eigenlijk steeds de eerste aanloop naar detoneren denk ik,
daarmee dat halfgerodeerde pistons er meer last van hebben
maar als ze dan gaan 'tunen' wat doen ze dan?
uitlaat (wordt er meestal even slechter op dan :rolleyes: )
en modewoord van de moment kopvlakken! toch?
verhogen van de temperatuur is eigenlijk steeds de eerste aanloop naar detoneren denk ik,
daarmee dat halfgerodeerde pistons er meer last van hebben
when men were men, and helmets were for divers
-
Twowheeler
- 7500km gereden

- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Ik rij ook al jaren met 95.
Als mensen opeens een brommer hebben die 98 nodig hebben zou je er vanuit moeten kunnen gaan dat ze ook weten wat ze doen en waarom ze dat moeten tanken.
Als het gewoon iemand is die z'n kop extreem heeft gevlakt zonder gehinderd te zijn door enige kennis en hij daarom gaat detoneren ben je verkeerd bezig.
Met 98 rijden rijd je al op het randje, dan moet je dus wel serieus kunnen tunen.
Als mensen opeens een brommer hebben die 98 nodig hebben zou je er vanuit moeten kunnen gaan dat ze ook weten wat ze doen en waarom ze dat moeten tanken.
Als het gewoon iemand is die z'n kop extreem heeft gevlakt zonder gehinderd te zijn door enige kennis en hij daarom gaat detoneren ben je verkeerd bezig.
Met 98 rijden rijd je al op het randje, dan moet je dus wel serieus kunnen tunen.
-
bajaboy
- 2500km gereden

- Berichten: 4203
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
- Locatie: almere(vh hilversum)
- Contacteer:
-
bajaboy
- 2500km gereden

- Berichten: 4203
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
- Locatie: almere(vh hilversum)
- Contacteer:
-
woers
- 1000km gereden

- Berichten: 1025
- Lid geworden op: 17 mei 2012, 21:57
- Locatie: Belgie Zaventem
-
ginofs1
- Tombo is mijn testpiloot

- Berichten: 14486
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
Haha das goede handel 
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
ginofs1
- Tombo is mijn testpiloot

- Berichten: 14486
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
Maar ik geloof er geen zak van 
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
David
- 1000km gereden

- Berichten: 1049
- Lid geworden op: 18 nov 2009, 18:17
- Locatie: Hever
- hans.m
- 1500km gereden

- Berichten: 1684
- Lid geworden op: 29 mei 2011, 21:41
- Locatie: Nijlen, België
David schreef:woers schreef:enventjes tussendoor voor de belgen!!!
Luc-oil doet water bij zijn 95... daarmee dat deze zo een lage prijzen hebben.
Niet tanken!! tenzei je eens een groot onderhoud wilt gaan doen of laten doen...
Ik wil nu niks zeggen maar.. rij al meer dan een jaar op benzine van luk oil
Gisteren ook nog getankt toen we van bij Jens kwamen.. spannend
-
Twowheeler
- 7500km gereden

- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens