miran72 schreef:Wou 'm gewoon weer hebben zoals ie in 1976 uit de showroom van de fietsenmaker kwam en ik gaat er ook weer mee naar me werk 4 dagen in de week. Heeft even geduurd maar de 1J5 dx rijdt als nieuw. Ben er ook net zo gek mee als toen, als het mooi weer is zet ik de fs1 in de tuin met de ligstoel erbij kan ik uren naar kijken.
Voor de rest gaat het wel goed met me.
ik heb dat ook wel hoor , als ik een dagje aan het sleutelen ben geweest staan ze allemaal buiten,effe wat drinken in de tuin en dan ernaar kijken. Maar ik heb dan een rare kronkel in mijn gedachten, en denk erbij hoe het was toen ik 16 of 17 was, en vorige week dacht ik ook ineens aan een mooi vriendinnetje van destijds, ze was lichtblond 1,75, blauwe ogen,mooie lange benen,2 leuke c,tjes aan de voorkant, niet al teveel verstand eigenlijk een levende barbiepop. Dan denk ik die fs1 heeft altijd in een kouwe schuur gestaan is altijd afgeracht,,zij is altijd op handen gedragen,goed verzorgt,altijd in een warm huis gewoond. En toch ziet die fs1 er na al die jaren nog steeds wel goed uit, daarbij voor het gemak maar even vergetend dat de jaren ook op mij hun sporen hebben achter gelaten.
joscabrio schreef:het begon als mooi weer vervoer ,het kriebelde en t werden er meer. ik bouw ze zoals ze horen te zijn jaren 70 stijl, zo vaak krijg ik te horen als aan t rijden ben en ergens stop zo had ik m vroeger ook. folder fs1,s waren niet popie hier. Ik vind een folder fs1 niet mooi maar ik heb wel veel waardering voor de mensen die er zoveel moeite voor doen ze zo te krijgen. van immi onderdelen ben ik nooit vies geweest maar tegenwoordig zit er veel rommel tussen. daar ben ik dus voorzichtiger mee. Het is wel jammer dat het allemaal zo duur wordt gemaakt door de niet echte liefhebbers,maar goed dat is het gevolg van ouden z.g. zeldzame onderdelen. iedereen moet ze bouwen zoals hij/zij het mooi vind, dat deed je in the seventees en dat moet je nu ook doen.